Translate

21 Haziran 2012 Perşembe

itiraf.com Haldun Anlatıyor :P :)))))



"Arkadaşlık teklif ettiğim bayan, nihayet teklifimi kabûl etmişti. 
Taksim?de buluşmak üzere randevulaştık..
Gelgelelim, yaz günü? Kavunu-inciri fazla kaçırmışım(üzerinize âfiyet), mâlûm?
Deniz otobüsüne kendimi zor attım, yol boyu tuvaletten çıkamadım!..
Taksim?e vardım, baktım daha gelmemiş?
Barsaklarım da kanalizasyon şebekesi gibi!..
Tam etrafta tuvalete benzer bir yer aranıyordum ki,*kız arkadaşım*çıkageldi!..
Bu arada biraz kaçırdım!..
?İstiklâl?de gezelim? dedi, peki dedim, biraz daha kaçırdım? Gezerken biraz daha, biraz daha derken, altım enikonu doldu? Bir mağazanın önünden geçerken, ya, buraya kadar gelmişken bir pantolon alayım kendime? diye içeri daldım. Bedenime göre bir pantolon istedim. Tezgâhtar denememi önerdi ama, dener miyim hiç?.. ?
Lûtfen paketleyin? deyip aceleyle paket bankosundan pantolonu alıp çıktım. Hâtuna ?çok acıktım ben? dedim, ilk cafeye girdik??Sen otur, ben şu pantolonu deneyeyim? diyerek âcilen tuvalete koştum. Hemen pantolonla donu çıkarıp havalandırma penceresinden attım, barsakları da iyice boşalttım?
Oh be!
Rahatlamıştım?
Poşeti açtım. Aaa!..
O da ne?.. Bu bir kazak!.. Eyvah, boku yedik!..
Son bir ümitle pencereye saldırdım, elimle arandım, attıklarım yok!..
Eyvah ki eyvah!..
Yandık, rezil olacağım kıza?
Dakikalar geçiyor, çıkamam dışarı!..
Bu arada millet kapıda kuyruk tutmuş.
Homurdanmalar, küfürler, bağırış, çağırış? Ben çıkamıyorum!..
Kapıyı tekmeliyorlar? Cafe sahibi polisi aramış, ?tuvalette eroin içiyorlar? diye!..
Polis geldi, kapıyı itfayeci baltasıyla kırıp beni zorla dışarı çıkardılar?
Son hamle, kazakla önümü kapatabildim..
Ama kıçım açıkta kalmıştı? "
Hah haaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)