Translate

14 Ağustos 2012 Salı

2012 Ramazan İftar Soframıza Buyrun - Birlikte Oruç Açalım

2012 Ramazan İftar Soframıza Buyrun - Birlikte Oruç Açalım

Tüm evlerde bir telaş bir hazırlık acaba bu akşam ne yesek, neler hazırlasak... İş çıkışı, cuma trafiği olsada yetiştirdim....

Bu seferlik Fransız Dantel Takımlarımı seremedim ama yinede elimden geldiğince özendim,

Aç kalkılan sofralardan, doymayan miğdelerden sana sığınırım Allah'ım . . . 

Hadi buyrun bu akşamı birlikte açalım oruçlarımızı.

Menü :
İftariyelikler Eşliğinde Yumurtalı Pastane Pidesi ( Ben bayılırım)
Kremalı Sebze Çorbası
Amerikan Salata ve Domates Dilim-Biber Söğüş
Kıymalı Börek
Mevsim Türlüsü
Zeytinyağlı Biber Dolma
Çatal Tatlısı
Meyve

İftara misafir alacak arkadaşlarıma öyle abartılı menüler veremiyorum
hem bebek hem de çalıştığım için artık yapamıyorum yoksa bilmediğimden değil :P 
ama mütevazi sofralar için pratik bir kaç öneride bulunabilirim:








Afiyet Olsun
Bal Şeker Kaymak olsun
Sevgilerimle . . .



1 yorum:

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)