Translate

14 Eylül 2012 Cuma

Bebek Parti Ayakkabısı - Küçük Peri Kızı

Bebek Parti Ayakkabısı - Küçük Peri Kızı

Son zamanlarda bir DIY Modası - Kendin Yap !!! tuttu, 

deniyorum, karalıyorum, bazen oluyor bazen bozuyorum....

“Ben beceriksizim kendim bir şey yapamam” deme, biraz bakarsan herkesin becerisine göre çalışmalar olduğunu göreceksin.

 Birde Laçine Tenel'i takip ederim arada, geçende koyduğu Altın Simli Ayakkabı dikaktimi çekti, biraz araştırdım ben ne yapabilirim diye...
Yabancı bir sitede bu miniği buldum,
tabiri caizse ben bayıldım,
küçük bir leydi için tütü eteğinin altına güzel olur derim, bebek için denenmek en güzeli olur diye düşündüm...

Malzemeler:
-Bebek Patiği
-Gazete kağıdı
-Cadence Halogram Gümüş Sim
-Cadence iri Gümüş
-Mod Podge (outdoor olursa daha iyi olur)
İlk aşmada ayakkabının içine gazete kağıdı koyuyoruz, renk için sorun varsa Sprey boyayla boyuyoruz.
Bir kabın içine mod podge ve sim döküp fırçayla ayakkabıya sürüyoruz. Mod Podge kuruyunca şeffaflaşıyor, beyaz göründüğüne bakmayın. Bu aşamayı birkaç sefer tekrarlamak gerekebilir. Blog arkadaşımın söylediğine göre Katlar arasında 1-2 saat kurumasını beklemekte fayda var.
Birde iri parçacıkları da sevdiğim için üzerine aynı şekilde iki kat da "iri gümüş" ile geçmek bencede daha güzel olmuş, Kuruduktan sonra da korumak için üzerine bir kat mod podge sürün. 
Minik melek iyi günlerde kullansın, Sevgiler....

1 yorum:

  1. güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)