Translate

20 Kasım 2012 Salı

Evde Bisküvi Yapımı - Bir Demet Papatya - Un Kurabiyesi

Eve bir demet papatya ile gelen eşime bin adet papatya yaptım, 

bu minik kurabiye bisküviler çayın yanında güzel gidiyor, 

Hatta bir tepsisini iş yerime götürdüm, 1 tane bile kalmadı test edildi, onaylandı:)

ayrıntılarına gelince ...

 


Biliyorsunuz hem iş, hem okul, hem bebek durumundan artık en kolay tariflere kaçıyorum.
Bu da son zamanlardaki mutfak sırrım, tatlı arkadaşım Dr.Oetker Un Kurabiyesi
Ama tarifim ise daha doğaçlama...



* Dr.Oetker Un Kurabiyesi
* 1 Yumurta
* Yarım çay bardağı sıvı yağ
* 150 gr.tereyağ
* 1 paket Kabartma Tozu
* 1 paket Vanilya
* 1 kaşık yoğurt
* Üzerini süslemek için pudra şekeri ve tarçın

Yapılışı :
Un dışında kalan tüm malzemeleri güzelce harmanlayıp, un karışımımın içine ilave ettim...
sonra Mualla ablam sayesinde edindiğim bisküvi yapma makinemle papatyalar şekillendirdim.
180 Derecede hafif pembeleşinceye kadar pişirin, sıcacık çıkarttığınızda üzerine pudra şekeri ve tarçın ilave edin... Miiis Mis
HEPSİ BU KADAR...
AFİYE BAL ŞEKER OLSUN...







11 yorum:

  1. kurabıyede gördugum en guzel şekıllerden birisi kalıbını merak ettim.Baya marifetlisiniz anlaşılan.:)
    izlemedeyım bundan sonra bende beklerım bloguma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim arkadaşım,
      netten penguen bisküvi makinesi aldım, tam 20 desen var ben papatyayı seçmiştim,
      bir dahakine gıda boysıyla kırmızı kalpler bile yapabilirim diyorum, çok hoşuma gitti...
      tarif bana ait ama işyerime getirdim, herkes çok beğendi, kesinlikle dene ...

      Sil
    2. makineyi nasıl kullandınız acaba aynısından bende aldım fakat kullanmayı beceremedim hamurun kıvamından mıdır bilmem makineden çıkarken agzında yapısıp kalıyor tepsıye düşmüyor bile bir püf noktası var mı acaba?

      Sil
  2. kurabiyelerine bayıldım cnm,ellerine sağlık..
    bana da buyurmazmısın ?

    YanıtlaSil
  3. bu kalıptan internetten bende aldım fakat yapmayı bir türlü beceremedim hamuru bastırıp kaldırdıktan sonra hala ucunda yapışıp kalıyor acaba bir püf noktası var mı?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba arkadaşlar. makineyi alanlar, acaba makine nasıl, kullanışlı bir ürün mü? bikaç tane sipariş vericem de. bu arada kurabiyeler harika görünüyor, ellerinize sağlık Zeynep Hanım :) makine hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim. siparişi burdan vericem http://www.tacirim.net/mutfak-ozel/pratik-mutfak-urunleri-tavsiye/pratik-biskuvi-yapma-makinesi

    YanıtlaSil
  5. bu kaliptan yillar önce almistim.tarifi kaybettim.hicbir tarif tutmadi.nerdeyse makineli atacagim.bu tarifinizi yaparken bir problem yasamadiniz mi.puf noktasi var mi

    YanıtlaSil
  6. Mrh.bende bugün aldım bu makinadan da becerirmiyim bilemiyorum :) bu arada siz tepsiyi yagladiniz mi kurabiyeleri koymadan?

    YanıtlaSil
  7. Yapismamasi için Kurabiyesi tepsiye şekliyle çıkması için ne yapıyorsunuz acaba bi çok kişi yazmış cvp lütfen bizde faydalanalim

    YanıtlaSil
  8. Hanımlar hepinize merhaba;

    ben kalıbı severek kullanıyorum, gördüğünüz gibi her hangi bir çıkaramamak yada yapışma gibi sorun yaşamadım, belki kurabiye tarifinizdeki kıvamdan kaynaklanan bir sorun olabilir, isterseniz makineyi sıvı yağla biraz iç kısmını yağlayabilirsiniz daha kolay çıkış olacaktır.

    Ayrıca; hangi bir şekilde firmayla reklam yada meblağ anlaşmamızda olmamıştır duyurulur,

    sadece bir arkadaşımın yaptıklarını görünce beğendim ve kendimize de aldım o kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep hanım merhaba yardımınıza ıhtıyacım var :( bu makıneden bende aldımm ancak kullanımını pek beceremedm sanırım makıneden hamur cıkısı tek parca olarak cıkmıyor butun hamur olarak cıkıyor bu bennım makınemle mı ılgılı bırsey acaba yoksa sızınde boylemı

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)