Translate

2 Kasım 2012 Cuma

Evim SENSİN !!! - Duygusal Bir AŞK Filmi - BUGÜN 2 KASIM SİNEMALARDA . . .

                Leyla başından geçen bir ayrılık sonrası baba evine dönmüştür. Kalbi kırıktır ve çocukluğundan beri sorunlu bir ilişkileri olan babası Selim ile aralarındaki sorunları çözmeye çalışmaktadırlar.
               İskender ise küçük yaşlardan beri şanssız bir hayat yaşamış olan yetimhanede büyümüş ve hayatı boyunca hiç evim diyebileceği bir yere sahip olmamış bir adamdır. Beklenmedik bir şekilde karşılaşan bu ikili onları aradıklarını bulmalarını sağlayacak bir aşkın içine sürüklenir, Leyla yaralarını sararken , İskender'in evi Leyla olur fakat bu güzel hikayenin böyle sürmesine engel olacak olaylar peşlerini bırakmaz... 

BİR İZLEYİCİ :" evım sensın gıttım gelıyorummm bol bol aglıcaksınız sanırım cok kotu bı fılm ama adam yakalamıss nerden prım yapacagını bolca gozyası doktuk..." demiş...
SİNEMA TUTKUNLARINA DUYRULUR...
SANIRIM BENDE DAYANAMAYIP GİDECEĞİM, YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.....

 

4 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Evet dün filmi izledim,bazı olumsuz yanları olsa da 2.yarı tamamen duygusal anlar yaşayacağınız sevginin ve aşkın gücünü hissedeceğiniz bir filmdi. Tavsiye ederim izlemenizi,
    Sevgiler...

    Serap

    YanıtlaSil
  3. Teşk.ederim Serap'cım ... Fikirlerin benim için her zaman çok değerli... İlk fırsatta bende izlemeliyim diyorum...

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar iyi dinleyin herşeyi yazıyorum
    film izlemeyi seven biri olark ciddiye alınmayı da umuyorum...
    1.bölüm tam fiyaskoydu, basit yani
    şu rambo filmlerini bilirsiniz...
    bilmiyorsanızda bizim özcan kendini birşey zannetmiş, nasıl kasılıyor nasıl kasılıyor anlatamam bu filmde...
    travolta, bred pitt, collony halt etmiş yanında...
    zoraki rol yapmış sanki, tabi benim fikrim...
    2.bölüm sanki o zoraki diktatör gidiyor,
    romantik bir hava bşlıyor...
    kızımıza üzüldüm ağlatıyor gerçekten,
    kuzenlerle 10-12 kişi toplu gittik, çıktığımda gözleri kızarmayan yoktu...
    beğenilme oranı yüksek...
    soğuk havalarda sıcak ortam olsun diyenler için gidin değişiklik olsun diyorum,
    sevgilerimle...


    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)