Translate

10 Mayıs 2013 Cuma

ŞİFON GÖZÜME HİÇ BU KADAR HOŞ GELMEMİŞTİ :) diy ayakkabı güllemece . . .

Yaz bahar dedikmi çiçekler, şifonlar, düğünler aklıma geldikçe moda sayfalarını daha inceler oldum...
 Hafta sonu etkinliğimiz şöyle houte cuture en özel aksesuarımız bir ayakkabı süsleyelim.

Başlamak için bazı rahat ayakkabılar gerekir - Ayrıca seçtiğiniz desen biraz ipek şifon kumaşa ihtiyacınız olacak! 

Şifon parçaları 13*15 cnm ebatlerında 2 parça keserek başlıyoruz, sonra 15 cm. uzunluğunda akordion gibi boylamasına katlıyoruz rahat bağlayabilmek adına...
Evettt Düğüm atıyoruzzzz...

Sonrası tamamen hayal gücünüze kalmış, isterkravat bağlayın, ister fiyonk yapın, yada görünmeyen misina ile büzgü verin...
resimdeki arkadaşımız düğümden sonraki kısmı misina ile büzerek şekillendirmiş.

aynı işlemi diğer ayakkbı üzerinde de yaparken aynı olması çooook önemli...
 

Ben hoşumuza gittiğine inanıyorum, harika oldular ...
Ne tür fikirlere ihtiyaç duyarsanız bana yazın olur mu???
Sevgilerle

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. senden daha da güzelini bekliyorummm hadi hemen dene lütfen....

      Sil
  2. Çok güzel olmuş :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha nice güzellerini göreceğiz birlikte, izle beni....

      Sil
  3. pembe bıcır bıcır birblog daha her şey tam bana göre pembemasallar bloguma ben de bklerim:) blogunuza girince ben çokmutu oldum umarım siz debenim bloguma gelince mutlu olursunuz sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
  4. Pembeyi severim diyerek başladı herşey başında evet
    ama büyüyoruz da bir yandan burcucum:)))
    her terden özellikle yaşantıma ve ihtiyaçlarıma göre şekilleniyor konularım... hep bizimle kal...

    YanıtlaSil
  5. Paylaşım için teşekkürler. Çok şık olmuşlar :))

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)