Translate

Ne ARAMIŞTIN ??

26 Haziran 2013 Çarşamba

Penti Plaj Koleksiyonu ile Kadınlar Bu Yaz Daha Renkli ve Daha İddialı!



















“Penti 2013 Plaj Koleksiyonu” tamamı mix&match mottolu tasarımlarıyla bu yaz özgür ruhların tercihi olacak. Alt ve üst beden ölçülerinin farklılığı düşünülerek kadınlara seçim özgürlüğü tanıyan Penti, tüm modeller ve kombinler için yaratıcılık ve özgürlük vaad ediyor.

Birbirinden güzel, farklı bikini altları ve üstlerinden oluşan plaj koleksiyonu, kullanıcıya birçok kombin yapma şansı tanıyor. Herkes kendi zevkine ve vücut tipine uygun bikini altlarını ve üstlerini seçerek kendi koleksiyonunu oluşturabiliyor.
























 “Parıltını Göster” sloganıyla beğeniye sunulan koleksiyonda ise, pul ve payet işlemelere sahip modeller, adeta güneşi kıskandıracak renkler barındırıyor. Siyahın asaletini altın rengiyle birleştiren koleksiyonda, bando üstlerin yanı sıra üçgen bikiniler ve mayokiniler de yer alıyor.

Boyundan bağlı mayolar, transparan detaylar ve brezilya kesim altlar, vücuduna güvenen, plajda da her yerde olduğu gibi şık ve fenomen olmak isteyen kadınlara hitap ediyor. Yaz şıklığını gündüz bikini modelleriyle, gece de plaj partilerinde tamamlamak isteyenler, Penti’nin ikon serisinde aradığını buluyor.

Plaj koleksiyonunda yer alan, bikinilerin renkleriyle uyumlu havlular, tüm plaj ihtiyaçlarını rahatça taşıyabilecek büyüklükte desenli hasır çantalar ve rengârenk jelibon görüntüsünde terlikler kadınların görünümünü tamamlıyor. Plaj kıyafeti olarak kullanılan kısa tişörtler, pamuklu dantelden püsküllü elbiseler, kısa batik şortlar ise sezonun olmazsa olmazlarından…

Bu arada Penti mağazalarında %50’ye varan indirim başlamış, ben bu fırsatı kaçırmayın derim.





















Bir bumads advertorial içeriğidir.

24 Haziran 2013 Pazartesi

16. İSMEK SERGİSİ 8 - 22 Haziran Yer:FESHANE EYÜP

Her yıl büyük bir şölen ve binlerce kursiyerin emeğiyle hazırlanan büyük sergiyi ziyaret ettim ki hepinize bu görsel zenginliği mutlaka öneriyorum.
Mesela şu yandaki kapının farklılığına ve zerafetine bakın.

Maşallah çok Ne kadar marifetli ne kadar becerikli ve hevesli arkadaşlarımız var, tekrar tekrar tebrik ediyorum.

Bu sıcak günlerde serin serin gezeceğiniz hoş bir ortam, kültürel etkinlik... Yeterince vaktim olmamasına rağmen aldığım lezzeti size anlatamam.


Boş zamanımı nasıl değerlendirebilirim diye düşünü-yorsanız, bu kurslar bir alternatif olabilir. 

Her yerde karşınıza çıkabilecek nakış, takı tasarımı, pastacılık, bilgisayar, yabancı dil, müzik gibi kurslar dışında bahçecilik, trikotaj, kaat-ı sanatı, ebru, üç boyutlu şekillendirme, gravür, mozaik, sedef kakma, filografi gibi kurslar da verilmekte. 

Hemde ücretsiz zamanı kıymetli kılıp, kendinizi zenginleştirmek tamamen ÜCRETSİZ.

El işleri, kurdela nakışı, iğne oyası, pasta tasarım, osmanlı mutfağı, mefruşat, kişisel gelişim, muhasebe, bilgisayar, İngilizce'den tutun takı tasarımı ve Türk İslam Sanatlarına kadar (Tezhip-Minyatür-Hat-Ebru-Kat'ı v.b) say say bitmiyor ilginize göre resimler çekebilirsiniz.

İSMEK kursiyerlerinin bir yıl boyunca ürettiği binlerce eser, 08 Haziran Cumartesi günü düzenlenecek büyük bir organizasyonda İstanbullularla buluşmuştu.

 Sergi hakkında ayrıntılı bilgi almak ve etkinlik programını buradan görebilirsiniz.



 

Branş isimlerini Türkçe'ye çevirmişler, 
mesela Rölyef, "Üç Boyutlu Şekillendirme" olmuş.
Mefruşat, "Çeyiz Ürünleri Hazırlama" olmuş.
konuşmak yerine resimlerimi sergiliyorum,

Sevgilerimle...



21 Haziran 2013 Cuma

Beraat Kandili Dualarında Buluşmak üzere . . .

PAZAR GÜNÜ BERAT KANDİLİ İNŞALLAH..

Ellerini semaya gönlünü Mevla'ya aç, 

günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç. 

Çünkü Berat Kandili, kandilin mübarek olsun.


Beraat Gecesinin önemi
Berat gecesinde beş önemli hadisenin varlığından bahsediliyor:

1. Her önemli işin bu gece hikmetli bir şekilde ayrımı ve seçimi yapılır.

2. Bu gece yapılan ibadetin 
(kılınan namazların, okunan Kur'anların, yapılan duaların, tövbe ve istiğfarların), gündüzünde tutulan oruçların fazileti çok büyüktür.

3. İlahi ihsan, feyiz ve bereketle dopdolu bir gecedir.

4. Mağfiret gecesidir.

5. Peygamberimize şefaat hakkının tamamı bu gece verilmiştir.

Geceyi nasıl değerlendirelim?

Bu geceyi kaza namazları kılarak, 
bol bol dua ederek, işlenen günahlar için tövbe edip halis bir şekilde, 
gözyaşlarıyla affedilmeyi dileyerek, 
kırgınlıkları unutup eş, dost, akrabaya sevgiyle, şefkatle sarılarak, 
ihmal edilen düşkünlere, 
ihtiyaç sahiplerine yardım elini uzatarak değerlendirebiliriz.

19 Haziran 2013 Çarşamba

SÜPRİİİİİZ KARPUZ PASTA - Pratik Pasta :)))

Evet SÜPRİİİİZ PASTA....

Misafirlerinizin karşına böyle süpriz pasta ile çıksanız nasıl olur???

Bence çoooook güzel olur,
özellikle böyle yaz ortası iyi fikir diyorum bu çalışmaya :) Enfess Buz Gibi ...

Resimlerde az ve öz şekilde malzemelerimizi ve nasıl yapmamız gerektiği anlaşılıyor . . .

Yapılışı:

Şöyle güzelce bir karpuzun alt ve üst kısmı düz olacak şekilde kesip çıkartıyorsunuz,
Etrafını tercihinize göre puding, kremşanti veya labneli pasta kremanızla kaplıyorsunuz.
Süsleme tamamen size kalmış:)
Hayal gücünüze hep güvenmişimdir zaten.
Resim yurdışında bir siteden, ahududu ve böğürtlenle süslemeyi tercih etmişler,
Çevresini ise kapladığımız krema üzerine ince kesilmiş badem veya fıstık hata parça çikolata ile renklendirebilirsiniz...

Afiyet Bal Şeker Olsun....



18 Haziran 2013 Salı

Yarabbim (Ferhat Göçer)


Merhaba Dostlarım...
Komşularımızdan, farklılık yaşadığımız fikirleri yüzünden uzaklaştığımız dostlarımızdan, 2 haftaya kadar can olduğumuz arkadaşlarımızdan, halkımızdan, huzurlu giden yaşantımızdan yeterince uzaklaşmadınız mı???
Blogları incelerdik, yeni yemekler denerdik, durmadan yeni şeyler üretme derdindeydik kaç güne kadar....

Duanın gücüne sığınıyorum ....
Özledim....

17 Haziran 2013 Pazartesi

11.Türkçe Olimpiyatları -- Türkçe Coşkusu Stadlara sığmadı . . .

Çok güzeldi, olağanüstü idi, muhteşemdi. 

Çok uzun zamandır bu kadar duygulandığımı, gururlandığımı hatırlamıyorum. ! :)

Asya’dan Avrupa’ya, Afrika’dan Amerika’ya 140 ülkeden toplanıp geldiler ülkemize. Tam 15 gün boyunca şehir şehir dolaşıp, şarkıları, türküleri, şiirleri ve danslarıyla gönlümüzü fethettiler.

  

Uluslararası Türkçe Derneği (TÜRKÇEDER) tarafından düzenlenen 11. Uluslararası Türkçe Olimpiyatları'nın kapanış töreninin yapıldığı İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı tarihi gecelerinden birini yaşadı.

OLİMPİYAT STADI'NDA İZLEYİCİ REKORU
İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı, 11. Türkçe Olimpiyatları kapanış töreni için tamamen doldu. İstanbullular, kapanış töreni için Atatürk Olimpiyat Stadı'na akın etti. 
 
  

Birbirinden renkli gösteri ve sunumlara sahne olan şöleni televizyonların başındaki milyonların yanı sıra yaklaşık 250 bin kişi de statta ve stat çevresinde kurulan dev ekranlardan takip etti.
 
Işıklar ve çeşitli efeklerle renklendirilen görkemli şölende sahne alan dünya çocukları, renk din ve dil ayırımı gözetmeksizin dünyaya bir kez daha barış mesajı verdi. Konuk öğrencilerin sahnede sundukları renkli gösteriler, seslendirdikleri parçalar davetlilerden büyük beğeni topladı.
Bu arada, statta açılan "Statlar da bir gün size dar gelecek" ve "Çiçekler açmazdı bulutlar ağlamasa" pankartları davetlilerden alkış aldı.

Tören sonunda yapılan havai fişek gösterisi geceye ayrı bir renk kattı.


Tanzanya'nın Bağları - Kenya ve Tanzanyalı öğrencilerden Ankara'nın Bağları'na gönderme

 




Instagram Günlüğüm :)

Herkese iyi günler; enerji dolu haftalar . . .

Geldim, döndüm satırlarıma,
Şehr-i İstanbul'uma
ve siz sevgili dostlarımın arasına....

Ne yazayım ilk olarak diye düşünürken instagram postu yapmadığımı ve ayın 17si olduğunu farkettim.

Artık her sektöre yayılan huzursuzluğu birazcık dağıtmak için kendimce geçen hafta azıcık güzelce gezdim geçtiğimiz hafta...

Hayatta bilseniz daha neler oluyor, kimselere inanmadan gitsem dedimmmm... Güneşi hissettik, sulara dokunduk...

Huzuru kokladım Yalova'da...
Bundan sonra görsellerim daha bol olacak inş. :) Sevgilerimle...
Adresim TIK TIK

7 Haziran 2013 Cuma

HIRKA YENİLEME - DIY Proje - Twist Dantelli Hırka ile Ofis Kombini

Bir çok blogda eski hırkanızı yenilemeye dair yazılar var, benim içinse tüm süslü giyim eşyaları bir proje olmaktan çok yaşam zevkim....


Alttaki resimlerin içinde geçen yaz aldıgım twist krem trikomun netten küçük bir resmini ekledim size,

Bugün çizgili eteğimin üzerine kombin yaparak giymiştim,
beğenilince sizinle paylaşmak istedim,
yenileme çalışmalarınız açısından güzel fikir olacağına inanıyorum.


İnce trikolar bilirsiniz vazgeçilmezimiz, arada bir gönül değişiklik ister, bence denemeye de değer :))




:: Malzemeler ::
  • Düz triko bluz tercihen hırka
  • Örneğimizde de görünen alt ve en üstte olmak üzere 
4 cm. genişliğinde pilise şifon
  • gipür dantel * 2 çeşit
Hırkanızın etek ucuna en alta şifon üzerine belirlediğiniz 2 çeşit gipür danteli aralarında 2şer santim kalacak şekilde üst üste gelecek şekilde dikerek birleştiriyorsunuz hepsini...
İyi günlerde kullanın
Sevgilerimle...





6 Haziran 2013 Perşembe

HERRY Yaz Alışverişi - Ferah Uzun Elibseler


Haftaya yokum kızlar, ufacık kaçamak yapıcam oğlumla... 

Yanımda olmalı diyerekten ve Yaz gelince mutlaka dolabımda da bulunması gereken beyaz elbise, etek veya jean alışverişi için yola çıktım.

HERRY tutkumu bilirsiniz önceki yazılarımdan,
Beyaz etek uçları dantel misali elbiseye bayıldım, netten bir resmini buldum ama bayanın üzerindeki gibi değil inanın .... daha güzellll
arzu edenler için kısası da vardı ama ben uzunu aldım,  sandaletlerle giymek için heves ediyorum.
Gelin gibi miss...

Birde yanında dayanamayıp aşağıdaki çiçekli elbiseyi de aldım..
oh püfür püfür...
Özellikle satenimsi dokudaki kumaş elbiselerde çok hoştu ama ben bu kez uzun istiyorum daha rahat olmak için... Desenler kumaşlar çok güzeldi... İlgilenenlere duyrulur...
Sevgilerimle...







5 Haziran 2013 Çarşamba

Mirac Kandili - Bu Olaylar Bitsin . . .

Sevgili Dostlarım;

İş bulma, staj, imar sıkıntım, konser, davet için yer ayarlamak lazım diyen, organizasyon, bir öğrenciye burs, fakire yardım ya da bahceme iş yerime bi çiçek lazım diye 10 yıldır arayan
arkadaşlarım, akrabalarım
demokrasiyi bile demokratik olarak savunamayan bir millet haline gelmişiz...

Kuşkusuz tüm toplumlarda halk arasında farklılıklar olduğu gibi bizim toplumda da farklılıklar vardır. Türkiye'nin en büyük zenginliği farklılıkları hoşgörü ile bir arada tutmasıdır.

dinine, siyasi görüşüne yada faydasına göre mi arkadaş oluyoruz artık
insanlar buna göremi selam veriyorlar birbirine kaç gündür ??? öyleyse bende bileyim artık !

Vatan, millet sevdası adı altında yapılanları ben yakıştıramıyorum hiçbirinize
o zaman ne farkı kaldı karsı cıktığınız duzenden...

ağaçsa, özgrlükse, derdiniz sadece 1 haftada verilen zararın haddi hesabı yok,
hak ararken yakıp yıkmadan sesini duyurabilecek olgunlukta kalitede olmalı insan...

Bu mübarek günlerin gecelerin hürmetine ben sakinlik, birlik ve barış diliyorum.
birbirimizi kıskırtma zamanı diil, bu kavga bitsin diye dua ediyorum,
Bol bol yağmur yağsın diye dua ediyorum.

bir hakkım varsa şu mübarek kandil gününde helal olsun,
sevgiyle kalın



4 Haziran 2013 Salı

Merhaba Dostlarım;

Medyayı ve yaşananları üzüntüyle izliyorum;İyi bir aileden geliyorum, Türk'üm, çok şükür müslümanım, master derecesinde iyi kurumlardan eğitim aldım, kurumsal düzeyde tecrübelere sahibim ve fikirsel düzeyde kendi insanlarıma karşı çarpışma gerektirmeyecek kadar olgunlaşmaya ulaştıgımı düşünüyorum.

Blogumda, facesimde, twitter hesabımda hiçbir zaman siyasi görüşe ve karşıtlıklara izin vermedim ve böyle bir yazıya yer vermek istemezdim.

Türkiye Cumhuriyeti istisnasız her ferdin alın teriyle, çabalarıyla büyümüştür. 
Kuşkusuz tüm toplumlarda halk arasında farklılıklar olduğu gibi bizim toplumda da farklılıklar vardır. Türkiye'nin en büyük zenginliği farklılıkları hoşgörü ile bir arada tutmasıdır.

Taksim’de benim üzüldüğüm konu gezi parkındaki beş on ağacın kesilmesiyle böyle bir olayın özünden sapmasıdır, ve görüntülere bakın... 
Hükümete de, Muhalefete de, Medyaya da, Samimi direnişçiye de çok iş düşüyor;


Bazı arkadaşlarımın başındaki AĞAÇ olayını gerçekten saptırıp, bu proveke ve savaş içinde neyi yıkma içinde olduklarını anlamıyorum, 
Yaptıkları hitaplarda hırçınlıklarını karşı üzüntü içinde izliyorum,
Vatan, millet sevgisi adı altında çevremize ağaç kesilecek derken verilen kirliliğin, tahribatın, yakılan araçların, gözlerdeki nefretin haddi ve maliyetin hesabı yok.

Artık bu karmaşayı bırakın; 28 Şubat darbesinde, 1980'de de böyle geri gittik, bu provakasyonları yememeliyiz. 

Durduk yere nedir bu yabancı basının ilgisi bize. 

Tunusa, Libyaya, Mısıra, Surıyeye dondurmek ıstıyorlar ülkemizi !!!
Türkiye tüm Dünyaya kafa tutar noktadayken!!! Dış itibarını azaltmaya yönelik ve aynı zamanda tarihte kaç kere karşılaştığımız iç karışıklık ile yoketme çabaları içinde olabilirler.

Ben yavrumu huzurla büyütmek istiyorum...
Lütfen sakin olalım...
Sevgi ve saygı ile...



Benzer Yazılarım ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beni İzle :)

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Neler Olmuş - Hürriyet'ten Seçmeler