Translate

7 Haziran 2013 Cuma

HIRKA YENİLEME - DIY Proje - Twist Dantelli Hırka ile Ofis Kombini

Bir çok blogda eski hırkanızı yenilemeye dair yazılar var, benim içinse tüm süslü giyim eşyaları bir proje olmaktan çok yaşam zevkim....


Alttaki resimlerin içinde geçen yaz aldıgım twist krem trikomun netten küçük bir resmini ekledim size,

Bugün çizgili eteğimin üzerine kombin yaparak giymiştim,
beğenilince sizinle paylaşmak istedim,
yenileme çalışmalarınız açısından güzel fikir olacağına inanıyorum.


İnce trikolar bilirsiniz vazgeçilmezimiz, arada bir gönül değişiklik ister, bence denemeye de değer :))




:: Malzemeler ::
  • Düz triko bluz tercihen hırka
  • Örneğimizde de görünen alt ve en üstte olmak üzere 
4 cm. genişliğinde pilise şifon
  • gipür dantel * 2 çeşit
Hırkanızın etek ucuna en alta şifon üzerine belirlediğiniz 2 çeşit gipür danteli aralarında 2şer santim kalacak şekilde üst üste gelecek şekilde dikerek birleştiriyorsunuz hepsini...
İyi günlerde kullanın
Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)