Translate

4 Haziran 2013 Salı

Merhaba Dostlarım;

Medyayı ve yaşananları üzüntüyle izliyorum;İyi bir aileden geliyorum, Türk'üm, çok şükür müslümanım, master derecesinde iyi kurumlardan eğitim aldım, kurumsal düzeyde tecrübelere sahibim ve fikirsel düzeyde kendi insanlarıma karşı çarpışma gerektirmeyecek kadar olgunlaşmaya ulaştıgımı düşünüyorum.

Blogumda, facesimde, twitter hesabımda hiçbir zaman siyasi görüşe ve karşıtlıklara izin vermedim ve böyle bir yazıya yer vermek istemezdim.

Türkiye Cumhuriyeti istisnasız her ferdin alın teriyle, çabalarıyla büyümüştür. 
Kuşkusuz tüm toplumlarda halk arasında farklılıklar olduğu gibi bizim toplumda da farklılıklar vardır. Türkiye'nin en büyük zenginliği farklılıkları hoşgörü ile bir arada tutmasıdır.

Taksim’de benim üzüldüğüm konu gezi parkındaki beş on ağacın kesilmesiyle böyle bir olayın özünden sapmasıdır, ve görüntülere bakın... 
Hükümete de, Muhalefete de, Medyaya da, Samimi direnişçiye de çok iş düşüyor;


Bazı arkadaşlarımın başındaki AĞAÇ olayını gerçekten saptırıp, bu proveke ve savaş içinde neyi yıkma içinde olduklarını anlamıyorum, 
Yaptıkları hitaplarda hırçınlıklarını karşı üzüntü içinde izliyorum,
Vatan, millet sevgisi adı altında çevremize ağaç kesilecek derken verilen kirliliğin, tahribatın, yakılan araçların, gözlerdeki nefretin haddi ve maliyetin hesabı yok.

Artık bu karmaşayı bırakın; 28 Şubat darbesinde, 1980'de de böyle geri gittik, bu provakasyonları yememeliyiz. 

Durduk yere nedir bu yabancı basının ilgisi bize. 

Tunusa, Libyaya, Mısıra, Surıyeye dondurmek ıstıyorlar ülkemizi !!!
Türkiye tüm Dünyaya kafa tutar noktadayken!!! Dış itibarını azaltmaya yönelik ve aynı zamanda tarihte kaç kere karşılaştığımız iç karışıklık ile yoketme çabaları içinde olabilirler.

Ben yavrumu huzurla büyütmek istiyorum...
Lütfen sakin olalım...
Sevgi ve saygı ile...



8 yorum:

  1. Çok güzel özetlemişiniz. Katılıyor ve destekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bu ılımlı mesajlarımızı daha çok yayabilsek.

      Sil
  2. Sevgili adaşım :)
    Paylaşımıma yorumu gördüm ve cevap yazdım.
    Belki geri dönüşün olamayabilir diye de buraya yapıştırmak istedim.
    Sevgilerimle..
    "Huzurumuz,
    Demokratik bir yaşam
    Ve kişisel özgürlüklerimiz için ..
    Sadece ve sadece sakin olmalı ve işi amacından saptırmamıza sebebiyet verecek kişileri doğru tahlil etmeliyizi..
    Haykırışınız ve isteminiz ne kadar doğal..
    İnanın gözlerim yaşardı..
    Bunları da gördük ya.. Sebebiyet veren herkes utansın !!!

    YanıtlaSil
  3. herkesin bloğunda kara bir resim BU BLOGTA BOYKOT VAR!AH BİR FARKINA VARSALAR KİMLERİN EKMEĞİNE YAĞ SÜRDÜKLERİNİ.ŞUNU YAZAMADAN GEÇEMİCEM ;az evvel sarıgazi'de oturan bir yakınımla konuştum düngece saat 03:00 e kadar ortalığı yıkıp yakmışlar poliste son çare olarak müdahale etmiş.saygılar ve bu duyarlı yazı içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel görmüş ve anlatmışsınız. Ama bazı arkadaşlarımız malesef farklı duyguları sebebiyle gerçekleri göremiyorlar. Belki art niyetli değiller ama gerçekten hiç hoş olmayan durumlar oldu. Keşke hiç olmasaydı.

    YanıtlaSil
  5. Aynı minvalde bir yazıyı ben ben de yazdım bir kaç gün önce. Bakalım göreceğiz neler olacak..

    YanıtlaSil
  6. Sana sonuna kadar katılıyorum canım haklısın...Günlerdir benim de içim acıyor ...
    Olaylar malesef istenilmeyecek şekide boyut değiştirdi...
    Yeşile ve ağaca olan sevginin bu şekilde boyut değiştirmesi ve çeşitli provakasyonlara kapılıp son derecede çirkin görüntülerin sergilemesini hiç istemezdim doğrusu ...
    Ülkemizle ilgili çeşitli oyunlara alet oluşları ortaya koymalarını tetikleyen unsurlar oluşuyor ve gördüklerim içimi acıtıyor...
    Keşke bu olaylar hiç yaşanmasaydı ve üzücü durumlarla karşılaşmasaydık ...
    Herkesi sağduyulu olmaya davet ediyorum...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. bir arkadaşımdan özetle;

    beklerdim ki ...
    iş bulma, konser, davet için yer ayarlamak lazım diyen, organizasyon, bir öğrenciye burs, fakire yardım ya da bahceme iş yerime bi çiçek lazım diye 9 yıldır arayan arkadaşlarıma sesleniyorum
    günlerdir nedense telefonumun sessizliğini bozan olmadı...
    artık demokrasiyi bile demokratik olarak savunamayan bir millet haline gelmişiz...
    dinine, siyasi görüşüne göre mi arkadaş oluyor artık
    insanlar buna göremi selam veriyorlar birbirine kaç gündür
    face inde birşey paylaşmayan arkadaşlar beni listesinden silsin diye herkes yazıp durdu
    bu haldemiyiz biz!!!
    o zmn ne farkı kaldı karsı cıktığınız duzenden...
    birlik olma zamanı, birbirimizi kıskırtma zamanı diil, hak ararken yakıp yıkmadan sesini duyurabilmeli...
    özetle telefonumun sessizliğinin bozulmasını artık bende istemiyorum bu kadar nefret bu kadar küfür beni facebooka ve sevdiğim fakat karsılıgını göremediğim arkadaslarıma karsı sogutmayı basarmıstır...
    bir hakkım varsa şu mübarek kandil gününde helal olsun,
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)