Translate

5 Temmuz 2013 Cuma

Evim'den küçük Ayrıntılar :) Koltuk Takımım ....


Merhaba Dostlarım; 
Ev yuva kurmak zahmetlı oldugu kadar da zevkli bir iştir...
Dekorasyona ilgimi arttırdı gezdikçe hem mağazalar benim....
Misafir odam için yaklaşık 5 sene önce aldıgım koltuklarımı sizinle paylaşmak istedim, hala onları çok beğeniyorum, 
takımın içine ozaman en sade bu halıyı bulabilmiştim 
şimdi sorarsanız pierre cardin ve angora halının o düz modellerine bayılıyorum... 
siz ne dersiniz? beğendiniz mi???

Atlas Koltuk Garden Model... 
Saray Halı Vizyon Nepal Model...

İnsanoğlunu bir erkek ve dişiden yaratarak aralarında ebedî saâdet kaynağı bir muhabbet vesîlesiyle yüce zâtına karşı bizlere aşk ve muhabbet kapıları açan Cenâb-ı Hakk’a sonsuz hamd ü senâlar olsun!
Sevgilerimle...


5 yorum:

  1. Merhabalar,
    Paylaşımınızı çok beğendim. Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu da izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Evleri en güzel gösteren eşayalar kesinlikle koltuk takımlarıdır.
    koltuk takımları

    YanıtlaSil
  3. Mobilya satın almadan önce gidip görülmesi gereken bir yer masko mobilya kenti, oldukça fazla çeşit var.


    YanıtlaSil
  4. fuar içindi demişlerdi ama ısrarla özel yaptırmıştım, 8 sene olacak nerdeyse hala çok seviyorum koltuklarımı... teşekkürler.

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)