Translate

4 Temmuz 2013 Perşembe

SILA AÇIKHAVA KONSERİNDEYDİK - Harbiye Cemil Topuzlu - 3 Temmuz 2013

Dün akşam yine küçük bir kaçamak yapıp, A.Mert'i ananesinde bıraktık, Konsere gittik. 
Arada bu değişiklikler hem kişisel açıdan rahatlama hemde ilişkiler açısından biraz romantizm getiriyor, ilanen tavsiye edilir...

Gelelim konser ayrıntılarına...


En son 2 sene önce hamileyken gittiğimde
Slow şarkıların prensesi SILA öyle güzeldi ki sülün gibi çıkmıştı karşımıza...
Bembeyaz bir tuvaleti vardı, özenilerek hazırlanmıştı belli bu konserine...Yana hemen resmini ekliyorum ....
Üstelik gerçekten çok doğaldı, heycanının kendide farkındaydı...


E sesi, boyu, dili güzelim, seni kim giydirdi anlayamaadım bu sefer; ilk çıkıtıgında tayt uzeri tunik aynalı birşey vardı sonrasında da yarabantı tarzı bir büstiyer ile devam etti.
10 dk. arada ise Mangodan almış bir triko, bir şalvar gelmişsin binlerin karşısına...
Sanki böyle rahat salaş senin içinde hoş belki ama rock'çıların tarzına daha yakın gibisin artık...
Ben senin o halinide tuttum oynatıyorsun iyi güzel hoşta, senin tuttugun yer de güzeldi...
Çektiğim karelerle devam ediyorum...
Sevgiler...

 





















1 yorum:

  1. gerçekten pek özensiz gördüm sılayı, farklı ve daha rahat olmaya çalışmış belki ama bence uzun abiyelerle daha alımlı ve hoş görünüyor..

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)