Translate

2 Ağustos 2013 Cuma

Sertap ERENER - Öyle de Güzellll Böyle de Güzelll


Bir Bakarsa Hevesi Kalır
Gözleri Ne Kadar Da Güzel
Kızdırırsan Eser Geçer
Öfkesi Ne Kadar Da Güzel
Seferince Yankılanır
Gülüşü Yağmur Misali
Üzülürse Buğulanır
Gözleri Sonbahar Misali
Niganedir, Şahanedir, Mucizedir Her Hali 

Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel

Dokunursa Yanar Tenin
Ellerin Ne Kadar Da Güzel
Yaklaşınca Nefesinin Ateşi Ne Kadar Da Ne Güzel
Aklını Alır Bir Başından Sevebilme İhtimali
Her Daim İsmini Anmaktan Kalmadı Kalbimin Mecali
Niganedir, Şahanedir, Mucizedir Her Hali 

Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel
Öyle De Güzel, Böyle De Güzel

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
    221. takipçin benim.. :)
    Bana da beklerim. :)
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
    ♥ Sevgiler ♥
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)