Translate

2 Ekim 2013 Çarşamba

Ahmet ENES - Cennet /// SEVDİM KAÇ KERE BİLEMEMM...

Cennet Şarkısı Şarkı Sözü-Sözleri (Lyrics)

Hani fani bu hayat ümit bağlayamam 
olmadı diye oturup ağlayamam 
gönlü geniş olan sükutu öğrensin 
sevgimi yok yere ele bağlayamam 
gelir mi diye hayallere sığınamam... 
kemale eren kendinden versin 
Sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten 
Ben dalkavuk olanı hizaya getiremem 
sorma bana ben görünmezi göremem 
merak eden kendine yönelsin 
boş yere kimseyi oyalayıp üzemem 
geçici şeylere heves edip üzülemem 
fikrim, hevesimi alt etsin 
Sevdim, kaç kere bilemem
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
aman umudum cennetten 
Ben gözü görmeyene resim gösteremem 
değerimi bilmeze değeri öğretemem 
o önce, e haddini öğrensin 
biten sevgiye imrenip özenemem 
boş sözü duyup düstur edinemem 
eden, kendine ah etsin 
Bildim lakin söylemem 
gördüm ama izah edemem 
dünya, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçecek 
hayat böyle de bitecek 
e bitsin, umudum cennetten 
sevdim, kaç kere bilemem 
yaşadım, yok inkar edemem 
bıktım, senle baş edemem ben 
zaman öyle de geçiyor 
hayat böyle de bitiyor 
ama umudum cennetten





2 yorum:

  1. Bu şarkı benim de favorim,sözlerini çok anlamlı buluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Tabiri caizse eftirik püftürük 2 satırla yazılmış bir şarkı değil...
    uzun uzudıya emek srfedilmiş
    ve sonuç derseniz
    kenlikle katılıyorsum
    ses müzik harika olmuş, ÇOK DİNLİYORUM bu ara...

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)