Translate

17 Aralık 2013 Salı

Acaba Ne Giysem ??? Yılbaşı Partisi Hazırlık ...

Eminim zama azaldıkça telaşı artanlar var aranızda,

Bir organizasyonu olanlara sesleniyorum.... 

duyar gibiyim sesinizi acaba ne giysem

onumu

bunu mu

yoksa yeni mi alsam???

yada olmayanlar varsa 

bence kendiniz güzel bir anı için hazırlık yapabilirsiniz... 

evinizde sıcacık bir yemek ve müzik eşliğinde neden olmasın...



















ACABA NE GİYMELİ !!!

Kişisel blogum bu değil mi?
ozaman fikirlerimi açıkça söylemeliyim değil mi?
uzun balıklar süpeer
danteller harika vücuda oturoyor kabul
tuvaletler abiyeler bir yana harikalar kabul ediyorum sonuna kadar ....



hani böyle 25 -35 yaş arasına rahat hareket edilebilecek şu tatlı küçük elbiseleri şiddetle yakıştırıyorum duyrulur....

Pul payet işli elbiseleri kullanmak çok rahat,
günlük hayatta bir Jeanle bile kombin yapabiliyorsunuz, şık görünmek bakımlı kadına çok kolay,
yada küçük çeşitli modellerde mini elbiseler çok güzeller;

Hem şık,
Hem çekici;
Hem yeniyıl ışıltısı ve heycanını sizinle en güzel yansıtacak en güzel seçim...
Şöyle bir güzeller geçidi yapalım önünüze...

Gecenin parlayacak yıldızına Sevgilerimle....






2 yorum:

  1. Cok guzel bir yazi :) ben kisa dantelli bi elbise tercih etcem sanirim rahat hareket edilebilmesi acisindan uzunu kolay kolay tercih etmem .
    Resimler icimi acti :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Elbise konusuna katılıyorum rahatlık gerçekten önemli ben elbise denilince daha basic modeller tercih ediyorum hafif oversize modellerde çok güzel oluyor bence tabiki tamamen zevk meselesi :) oxxo nun elbiselerini genelde çok beğenirim tavsiye ederim https://www.oxxo.com.tr/tr/giyim/elbiseler/

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)