Translate

14 Şubat 2014 Cuma

Bi Küçük Eylül Meselesi vardı; HALLEDEMEDİM :(((( Farah Zeynep Abdullah & Engin Akyürek


Herşey tam;

aileniz, arkadaşlarınız, kariyeriniz, sevgiliniz ve sizi sevenler her şey var;

PEKİ NEDEN BEN TAM HİSSETMİYORUM dersiniz,

NE EKSİK !!!

Her şeyin yolunda gittiği bir hayata sahip olan Eylül, talihsiz bir olay sonrasında yaşamının son bir ayını unutur. Çevresindeki herkes, tüm arkadaşları ve ailesi ona hiçbir sorun olmadığını söylemesine rağmen Eylül bir şeylerin yolunda gitmediğinden şüphelenir. Tamamen bilinçsizce, sadece içgüdülerini dinleyerek Bozcaada'ya gider ve orada tesadüf eseri hiç tanımadığı tuhaf bir adamla karşılaşır. Bu gizemli yabancı ise kendinden emin bir şekilde Eylül'e kendisini hatırlaması gerektiğini, aşık olduğu adam olduğunu söyler.

Yapımcılığını Ay Yapım'ın üstlendiği aşk filminin başrollerini Farah Zeynep Abdullah ve Engin Akyürek paylaşırken, yönetmen ve senarist ise Kerem Deren.

Müzik ise çok güzel Nil KARAİBRAHİMGİL

 

Yorumuma gelince;

Gala güzeldi kalabalıktı, ay yapım adına herkes ordaydı... 
Muhteşem bir kalabalıktı..
Film sanki bana çok kısa geldi, yada fazla beklentiyle mi gittim acaba; 
Ferah ve Engin ikiside iyi oyuncular çünkü, uzun soluklu sanki Bir Kelebeğin Rüyası  daha yoğundu.... 
Yinede oyunculukları güzel yumuşak, yaz aşkı tadında tatlı sıcak bir öyküydü... 
14 Şubat için bir renk, bu havalarda yazdan bir sıcaklık diyelim... 
İyi seyirler; sizden de yorum bekliyorum ...
Lay lay laay, müzik dilimde takıldı dönüyor sürekli yakışmış.. tam uydurmuş yine Nil, tebikler...


 Bu arada Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)