Translate

20 Şubat 2014 Perşembe

X Factor - İncirler - İlyas YALÇINTAŞ (Çok güzel bir parça, ses harika)

Bu Tuzlu Meltem mi Böyle Genzi mi Yakan

Yoksa Dokundu mu Sarf Ettiğin O Sözler
Çökerken Sahile Gece Sinsi Bir Duman
Birer Birer Uçurumdan Atlar Hevesler
Olacak Şey miydi Şimdi Senin Yaptığın
Onca işin Gücün Üzerine Birde Bu
Geçmiyor Boğazımdan inanır mısın
Sen Yokken Ne Ekmek Nede Bir Yudum Su
İncirler Olana Kadar Kalsaydın Bari
Onlarca Sözden Birini Tutsaydın Bari
Beni Böyle Habersizce Alıp Giderken
Bavuluna Kalbimi de Atsaydın Bari
Olacak Şey miydi Şimdi Senin Yaptığın
Onda işin Gücün Üzerine Birde Bu
Geçmiyor Boğazımdan inanır mısın
Sen Yokken Ne Ekmek Nede Bir Yudum Su
İncirler Olana Kadar Kalsaydın Bari
Onlarca Sözden Birini Tutsaydın Bari
Beni Böyle Habersizce Alıp Giderken
Bavuluna Kalbimi de Atsaydın Bari
İncirler Olana Kadar Kalsaydın Bari
Onlarca Sözden Birini Tutsaydın Bari
Beni Böyle Habersizce Alıp Giderken
Bavuluna Kalbimi De Atsaydın Bari


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)