Translate

17 Haziran 2013 Pazartesi

Instagram Günlüğüm :)

Herkese iyi günler; enerji dolu haftalar . . .

Geldim, döndüm satırlarıma,
Şehr-i İstanbul'uma
ve siz sevgili dostlarımın arasına....

Ne yazayım ilk olarak diye düşünürken instagram postu yapmadığımı ve ayın 17si olduğunu farkettim.

Artık her sektöre yayılan huzursuzluğu birazcık dağıtmak için kendimce geçen hafta azıcık güzelce gezdim geçtiğimiz hafta...

Hayatta bilseniz daha neler oluyor, kimselere inanmadan gitsem dedimmmm... Güneşi hissettik, sulara dokunduk...

Huzuru kokladım Yalova'da...
Bundan sonra görsellerim daha bol olacak inş. :) Sevgilerimle...
Adresim TIK TIK

2 yorum:

  1. yalovadamıydın ve haberimiz yoktu pessss:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük bir kaçamak diyelim...
      oğlumla birlikteydim eşim haftasonları eşlik etti
      çok yoğunluğa gelemiyoruz...

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)