Translate

6 Ağustos 2013 Salı

İpek Şantuk - Tafta - Uzun Elbise Abiye Tuvalet Modelleri

Merhaba Kızlar,

Bloguma çok vakit ayıramıyorum,
aslında şu ramazan rehaveti hiç birşeye yetemiyorum, o kadar halsiz kaldım ki, yine de çok şükür tuttum tutuyorum oruçlarımı...

Bayram ve ertesinde mis gibi bir yaz ve düğün parti kokteyl eminim bizleri bekliyor...

Yada şöyle diyelim en azından ben bir telaş hazırlanıyorum durmadan...
Ünlü markaların sitelerini, modacıların instagram tasarımlarını ve sevgili blogger arkadaşlarımın seçtiklerini inceliyorum...

Kumaş olarak baktıgımızda en güzel 

ipek şantuk kumaşlara, çeşitli satenlere, taftalara, dantel ve payetli karışımlara hayran kalmamak mümkün değil...

 

Çok konuşmak yerine Elie Saab, Zuhair Murad, Ramadan, Alexsander Mcquin, Dilek Hanif, Tuay Karaca, Serra, Sevy Fashion, Esra Modaevi, Siren Ertan, Moda ve Sosyeteyerli modacılarımızdan seçmelerle karşınızdayım... Pembe, siyah, pudra, orage, kırmızı, saks, laci aslında daha neler var neler....


Bu yazım tam bir arşiv niteliğinde olsun dedim, sizi görsele boğuyorum...
Boydan elbiseler, uzun etekler, Peplum modellerle kombin şekilde hazırladıgım Tesettürlüler ağırlıklı bu topiklerin farklı tarzlara göre devamı gelecek tabiki...

sevgilerimle...












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)