Translate

19 Haziran 2012 Salı

Merhaba . . .




MERHABA DOSTLARIM ....



Sizin için Şu sıralar bütün kimliklerimi yani sıfatlarımı gözden geçiriyorum.
Liste uzadıkça uzuyor....

Annesinin ve babasının bir tanesi
Ercan'ımın sevgili eşi
Ahmet Mert'le birlikte taze AnneCİK

kardeşinin tek ablası...
Ailenin küçük gelini....
Merve'nin yengesi...

Bahar'ın, Selma'nın, Emine'nin, Deniz'in, Serap'ın, Belda'nın, Seval'in, Süreyya'nın Can Arkadaşı...

Liste uzuyor dedim ya bu hayatta çok şükür,
Güzelinden elti oldum, aaa birde görümce:),
ilaveten zaman geçtikçe de teyze oluyorum.
Kız kardeşim olmadığına göre de, teyze olmak için bunlar benim en büyük şansım.

veee
bir şükrüm daha, aramıza son olarak bal böceğim Serra İpek'im katıldı ..

Aslında bu sıfatların yarısına yakınını layıkıyla kullanamıyorum.
Hem geleceğim adına mesleğimle ilgili çalışıp, hem anne, hem eş olmak, hatta hem herkese yetişmek o kadar zor geliyor ki bazen.
Yani hayat bazen çok hızlı, çok dolu ve her saat bize o kadar yeni anlar yaşatıyor ki acemiyim efendim hepsinde.
Ama birsürü yeğenim, kuzenim var abla olmayı seviyorum,
inşallah bu dünya da herkes de beni seviyordur...


Şehr-i İstanbul'dan Sevgilerimle;

Zeynep.

4 yorum:

  1. Güzel bir çalışma başarılarının devamını Dilerim:))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten blog çok güzel başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman bekliyorum, desteğinle, ziyaretinle ve güzel fikirlerinle, teşekkürler

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)