Translate

19 Haziran 2013 Çarşamba

KARPUZ'dan Hiç PASTA olur Mu ??? Süprizzz

Evet SÜPRİİİİZ PASTA....

Misafirlerinizin karşına böyle süpriz pasta ile çıksanız nasıl olur???


Bence çoooook güzel olur,
özellikle böyle yaz ortası iyi fikir diyorum bu çalışmaya :) Enfess Buz Gibi ...

Resimlerde az ve öz şekilde malzemelerimizi ve nasıl yapmamız gerektiği anlaşılıyor . . .


Yapılışı:

Şöyle güzelce bir karpuzun alt ve üst kısmı düz olacak şekilde kesip çıkartıyorsunuz,
Etrafını tercihinize göre puding, kremşanti veya labneli pasta kremanızla kaplıyorsunuz.
Süsleme tamamen size kalmış:)
Hayal gücünüze hep güvenmişimdir zaten.
Resim yurdışında bir siteden, ahududu ve böğürtlenle süslemeyi tercih etmişler,
Çevresini ise kapladığımız krema üzerine ince kesilmiş badem veya fıstık hata parça çikolata ile renklendirebilirsiniz...

Afiyet Bal Şeker Olsun....




13 yorum:

  1. Çok güzel ya. Hem farklı hem kolay. İdeal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem doğal, hem sağlıklı :) Bir süre ara verdim, kaldığımız yerden devam ...

      Sil
  2. aaa süper gerçekten

    çok değişik :)

    YanıtlaSil
  3. evet bende çok orginal buldum e sonuççç size göstermezsem olmazdı...
    hemen paylaştım...

    YanıtlaSil
  4. üstüne hangi meyveleri koyabilirim örnek ;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela altta bir arkadaşımız krem şanti üzerine damla çikolata önerdi benimde hoşuma gitti...

      karpuzun yanına mesela ne hoşuna gider ?
      üzerine onları süsleyebiliriz,
      çilek muz kivi...

      Sil
  5. görüntü çok güzel ama ben tat olarak krem şantiyle karpuzu beraber pek sevmiyorum

    http://kavininkahvesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani ben fikir amaçlı orjinal oldgundan paylaştım, aslolan damak tadı tabiki :))

      Sil
  6. süper fikir denemek lazım :) damla çikolata ile süslenebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki karışık meyvedense krem şanti üzeri full damla çikolata bana da yumuşak geldi...

      Sil
  7. karpuzun üstü labne peynir ile kaplanırsa karpuzun çekirdekleri ile çiçekler yapılıp, kabukları ile yapraklar yapılsa yaza uygun olur gibi geldi. yapınca atarım resmini bayanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk zaman geçti ama okurken sorayım istedim, YAPTIN MI HİÇ :)

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)