Translate

6 Eylül 2013 Cuma

Mucize Zayıflamanın Sırları! --- Şeyda COŞKUN


Malum Şeyda Coşkun diye bir ünlümüz var. 

Bu kişi herkesi kısa sürede zayıflatıyor. Hem de yürüye yürüye çok ciddi paralar kazanıyor.
Mesela geçen gün 40 km yürümüş.
"Bacakların cıbık gibi olacak yakında" dedim. O da bana "Görsen bayılırsın" dedi.
Aman aman maşallah ve tabii kazandığı paraya da Allah bereket versin.
Bacaklarında ve tabii kazandığında hiç gözümüz yok ama bu kadar kısa sürede insan zayıflatmak doğru mu? Sağlıklı mı?



 
Mesela Gülşen'e 2 ayda 12 kilo, Hadise'ye 50 günde 13 kilo zayıflatmıştı.  
Şimdi de Hacı Sabancı'ya 17 günde 10 kilo verdirmiş.
Maşallah maşallahta ne kadar sağlıklı.  
Ben iki senedir sürekli yazıyorum. Hatta demediğimi bırakmadı.
O hiç kimseyi takmıyor yürümesine, zayıflatmasına devam ediyor.
Hatta bana bi küçük gıcık kaptığını bile düşünmüyor değilim. Çünkü ben sürekli Şeyda'yı eleştiriyorum.
Ben de artık hem bu küslük bitsin hem de şu olayın detaylarını bir kendisine sorayım diye Şeyda'yı aradım.
"Anlat bana bu kadar kısa sürede nasıl zayıflatıyorsun insanları. İnsanların metobolizmalarıyla mı oynuyorsun" dedim.
Şeyda, "Bir deli kuyuya taş atıyor herkes o kuyunun başında. Kimse beni arayıp sormuyor" dedi.
Ben de "E soruyorum işte anlat. Sağlıklı mı?" dedim.
İşte Şeyda'dan satır satır notlar. Artık gerisine siz karar vereceksiniz...

Çünkü şimdi diyetisyenler şiddetli şekilde seslerini yükseltecekler söylediklerine:  

-Ben az kilo verdirtmiyorum, diğerleri az kilo verdirtiyor. Hep aynı peynir, hep aynı yemek. İnsanlar sıkılıyor. Ayda 4 kilo vermek çok az.
-Bir insana ayda 4 kilo verdiren kişi doğru neden ben ayda 10 kilo verdirince size saçma geliyorum.
-4 kilo az diyen ülke benim 10 kiloma fazla diyor.
-Öncelikle insanlarımızın büyük ödemleri var. Ben önce bu ödemleri yok ettiriyorum. Hacı'dan çok ödem sorunu vardı.
-Hacı ile her gün iki kere yürüyoruz. Gün de 3 saat spor yapıyoruz.
-Ben hem diyeti hem sporu buluşturdum. O yüzden de "Bunu daha önce ben neden düşünemedim diye" çıldırıyorlar.
-Hacı dün çorba günüydü. Her türlü besini aldı. Dün 700 gr verdi. Şimdi o sizin okuduğunuz kilodan daha fazlası gitti.
-80 kilo üzerinde bir kadın ayda 9-10, 100 kilo üzeri bir erkek ayda 12-15 kilo rahat verir.  
-Ben her gün 15 km yürüyorum. Ama dün 40 km yürüdüm. En uzun yürüyüştü.
-Gülben Ergen bana "Üzerimdeki ağırlığı aldın" diyor.  
-Benim için herkes aynı. Gereksiz pohpohlama yapmam. Gülben'miş, Gülşen'miş, Hacı'ymış fark etmez. 
-Herkes aynı parayı öder. Herkes aynı muameleyi alır. Herkesle ayrı ayrı ilgileniyorum.
-Ben onların bedenini kendi bedenim gibi görüyorum. Onların bedenlerinin içine giriyorum.
-Hayatlarında aşkı, sevgiyi her şeyi yemenin yerine koyanlar var. Hayatındaki sevgili, aile, arkadaş boşluğunu yemekle dolduranlar var.
-Ben mutsuz olduğum zaman yürüyorum, bacaklarımı görsen bayılırsın.  
-Magazin gazetelerini müşterilerimi takip etmek için okuyorum....
ESİN ÖVET / HT MAGAZİN








































16 yorum:

  1. Valla ben hiç yemek yiyemediğim için 20 günde 7 kilo verdim.. Sonra da güzeel bir serum :D

    Yemeği az yiyip yatağa düşme, sporunu yap ve çok kilo ver. Harika birşey. Ama benim yine de aklıma diyetisyene giderek hızlı kilo verip dizleri tutmayan amcamızı hatırlıyorum da ne olursa olsun sindire sindire ver alma diyenlerdenim. Yetr ki sağlık olsun. Sağlık olmadıktan sonra zayıflamak çok boş. Yaşlılar gibi yazdım ama şu 20 gün bana çok şey öğretti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kıyamam sana çok geçmişler olsun...
      evet öncelikle herşeyin başı sağlık
      aslında tamamen hareketsiz bir toplum olmaktan ve boğzımızın da haddini bilmemekten geliyor herşey başıma...
      gördüğümüz gibi bu örneklerdense az ye hayattan tat al ve sağlıklı ol,sevgilerimle

      Sil
  2. 40 km ha...Benimde bir arkadaşım her gün 5 km yürüyordu ve topuk dikeni oldu yerinde sayıyor. Bu kadar yürütülür mü bacaklar çirpi oluyor da ayaklar ne olacak sonra..

    Benim taktiğim her şey ye az ye, birazda yürü tamam.. Her şey formda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Şeyda hanımın durumu zor valla, herkes zayıflamak için sırada...
      ok tamam müşteri olan arkadaşlarımız süreli değil ama bunu meslek olarak yapınca kaç resmini gördüm kollar resmen inceceik kalmış...
      hastalık derecesinde olmamamk lazım
      artık sıfır beden durumunu ülkelerde değiştirmek istiyorlar

      Senin fıkrıne katılıyorum
      Bencede
      Benim taktiğim her şey ye az ye, birazda yürü tamam.. Her şey formda :)
      üstelik deniyorum
      sadece ramazana da şükürler olsun
      yediğimin yarısını yiyiyorum herşey yolunda...

      Sil
    2. eğer bu şekilde kilo verdiriyorsa gerçekten helal olsun. biraz uğraştırıcıdır ancak neticede işe yarıyorsa denemek gerekir.

      Sil
  3. Merabalar :)
    Zayıflama hakkında bi blog açtım,zayıflama aşamasındayım.yapmam gerekenleri ve yaptığım şeyleri paylaşıyorum.bir göz atarsanız çok mutlu olurum :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba acaba aranızda Dukan diyeti var mı? Ben bu diyete başlamak istiyorum. Çok olumlu yorumlar duydum, yapan ünlülerde çok varmış.

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık güzel bir yazı olmuş. kesinlikle dedikleriniz de haklısınız. sürekli oturan ve sağlıksız yiyen bir toplumuz.

    YanıtlaSil
  6. Bu kadın gerçekten işini biliyor. Tebrik etmek gerekli.

    YanıtlaSil
  7. tiroid hastasıyım diyetisyene bunu dedim ayda bi kilo versen bu başarıdır dedi iki hafta bi listeye baglı kalmak gercekten cok zor ama gram gram vermek karınca misali olmak hevesi yok edio resmen bu kadın nasıl becerio hala gıpta ediom..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm gerçekten ben Şeyda COŞKUN reklamı yapmıyorum aynen senin gibi az mettim bu ara yemiyorum, ve yürümek, spordan başka çözüm yokkk

      Sil
  8. Şeyda hanim Merhaba 23 ocakta düğünü var ve benim acil kilo vermem lazım yardimci olur musun

    YanıtlaSil
  9. Selam arkadaşlar zayıflmaak için binbir türlü eziyet çekmenize gerek yoktur. Şahsen kendiminde deneyip kullandığım mükemmel bir meyveden bahsedeceğim.

    http://internetsorunlari.com/goji-berry-kurt-uzumu-nedir.html
    adresine tıklıyarak daha detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz

    Gojy bery diğer adı kurt üzümü olarak geçen bu meyve harika bir tadı var çok şekerli tatlı insanın günlük vitamin potasyum lif b12 gibi vitaminlerini karşılayan mükemmel bir meyve sabah akşam aç karna 1 yemek kaşığı kuru üzüm gibi tüketiyorsunuz atıştırmalık ve faydasını 1- 2 ay içerisinde görüyorsunuz vücudunuzdaki kötü yağları kolestrolü içine hapsedip dışarı atıyor ve zamanla zayıflamanıza yardımcı oluyor bir arkadasim 2-3 aydır kullandığını ve 4-5 kg verdiğini söylemesi üzerine bende bu meyveyi kullanmaya başladım şu anda 1 ay oldu ve 1 kg civarında bi zayıflamam var tabi bünyeden bünyeye değişir :) ben çok yiyen bi insanım bana göre bence güzel :) en güzel zayıflama yöntemi yavaş yavaş zayıflamaktır hızlı kilo alıp vermek ciddi sağlık sorunlarına yol açabilir arkadaşlar .

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Ben de ne yaptıysam bir türlü kilo veremedim. Birkaç ürün kullandım fakat bir türlü işe yaramadı. Bilmiyorum Dr. Murat Topoğlu diye birini tanıyor musunuz? Kendisi protelan adında bir gıda takviyesi geliştirmiş. İşe yarayıp yaramadığını da bilemiyorum. Lütfen bilgisi olanlar paylaşabilirler mi?

    YanıtlaSil
  11. Adavital Kapsül ile sağlıklı bir şekilde fazla kilolarınızdan kurtulabilirsiniz. Böylece fit ve düzgün bir vücuda sahip olabilir özgüveninizi tazeleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)