Translate

2 Ekim 2013 Çarşamba

ABİYE DÜĞÜN GELİN SAÇ MODELLERİ - Modern Şık Özel Topuzlar

Bir Düğün Nişan oldumu başlıyorum acaba ne giysem;
ne renk denesem, modeli nasıl olsun...
Birde bu kadar abkıyorum alışverişe çıktığımda aradığımı bulamayınca evde halimi görün hüsran :(
Kimi zaman sağolsun terzilerim diktirmek en güzel çözüm oluyor
Ki ben misafir / nedime konumundayım
acaba genein yıldızı nasıl olmalı???

gelin için şık güzel ve bir o kadar gösterişli saç tasarım modellerini toplamanın zamanı geldiğide geçiyor diye düşündüm
en güzel siz olmalısınız o gece...
en ağır ....
en şık ....
ve bir o kadar da kuğu gibi süzülmek için saç çok önemli...

bunlar enfes ve zarif modern modeller tek kelime ile bayıldım....
ben bile 1 ayönceden saçımı bile nasıl yaptırayım diye dertlenmeye :))

Benim gibi olanlar parmak kaldırsın :P





























3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel tasarımlar ama uyarmak lazım bu kadar kaliteli gelin başları için gittiğiniz kuaförlere dikkat edin :)

    YanıtlaSil
  3. magazin ve kadın neden hep iç içedir :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)