Translate

8 Nisan 2013 Pazartesi

TÜTÜ ETEK YAPILIŞI :::::::::::: DIY

Meğer ne kolaymış  yapımı;

doğumgünü, yıldönümü, düğün için evde bile yapabilirmişsiniz.

Nasıl yapacağız peki derseniz? 

Seçtiğimiz tülden (toz pembe punalı ile düz tül karışımı güzel olmuş bence) 10-15 cm genişliğinde  50 cm gibi Tütünün boyuna karar verip, bir kartona saracağız, şeritler keseceğiz. Sonraaa kızımızın beline göre lastik ölçümüzü ayarlayıp ve pet şişeye geçirerek tülleri tek tek geçirerek, 2 düz 1 puantiyeli olarak düğümler atıyoruz hepsi bu...

beline süsülü kurdela yada tercihinize göre dekor yapmak tamamen hayal güvünüze kalmış...



 şimdi resimlerde farklı örnekler ... ve mutlu bebekler...










14 yorum:

  1. It's not my first time to visit this site, i am browsing this web page dailly and take nice data from here every day.

    My blog post jeremy scott shoes

    YanıtlaSil
  2. zeynep abla ben 3 yaaşım tüttü giymek çok istiyoum ama bebekçe mi olur fikrnizi olmak istedim ve hangi renk olsun sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım merhaba
      bana sorarsan insan istedimi birşeyi yapmalı içinde kalmamalı
      resimlere bakarsan en son resimde benim gibi bir bayan bile tütü giymişti ki ben bile giyerim yeri uygun oldugunda...
      bir parti, kına gecesi, doğum günü veya yakın birinin düğünü
      hala tam zamanındasın bence kaçırma tatlı şeker birşey olacağına da eminim. somon yani açık turuncu, fuşya nil yeşili yada kırmızı bence çok güzel renkler var.... kumaşçıya gidince eline aldıgında en güzelini sen seçeceksin,
      resimlerini bekliyorum tatlıkm...
      sevgiler
      Renk olarak fikir istersen eğer ailenden birinin sünnet düğün vs. ise beyaz yada hafif ekru olabilir
      ama yok

      Sil
  3. ben kızıma yaptım ama içi gözüküyor onun icin astar koyuyormusunuz içine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kullandığınız tül miktarı az gelirse elbette içine penye yada satenimsi bir astar kullanabilirsiniz, çok tülle gerek kalmıyor :) sevgilerimle...

      Sil
  4. Uzunda tüller toplanıyor nası düzelttiniz

    YanıtlaSil
  5. çiçekçide satılan tüllerden yaptım toplanıyor ne yapmam lazım ayrıca bunlar yıkanıncada böyle kabarık oluyor mu cevap veririseniz sevinirim hayırlı yayınlar

    YanıtlaSil
  6. Çok boş Heval no

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel modeller var aralarında, kendi yaptığım tütü etek modeli ancak bunlar kadar güzelini yapmak oldukça zor olsa gerek.

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller bayıldım ya elinize sağlık

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)