Translate

21 Haziran 2012 Perşembe

Bir Erkek Bir Kadin - Ruh Öküzüm ÇOKK İYİ YA - Sezon Finali


Ya... SEN Benim Ruh ÖKÜZÜMSÜN....
Hakkaten öyle Zeynep katılıyorum sana bin kere

Hani böyle boş vaktiniz olur ya;
ya da vazgeçemediklerimizden bir dizi birşeyler desek kesin Ozan'la Zeynep derim...
Ama bu zamana kadar güldüren ikilim bu kez beni ağlattı ya kızlar...
Ozi bunca  bölümdür bekleneni en sonunda yaptı... yani başına dank etti
acaba RTÜK tarafından dank ettirildi mi orasını bilemem !!!
Güzel olmuş final, hoş olmuş, iyi bitirmişler, merakla bekliyor insan Zeynoşun gelinliğini diyelim :))
Ama biliyor musunuz Lübnan'da yayınlanan bölümlerinde başından beri evlilermiş;
sizin için ben o kareyi buldum gerisini gözünüzde siz canlandırın ....
Gerçi Gerçekteki ÖYKÜ alınmasın ama ...
kıyaslarsak bence Emre KARAYEL ile Demet EVGAR oalrakta ben çok yakıştırdım kendilerine evliliği, nasılsa birçok anı paylaştılar evet evet bence evlensinler....

 

 Zeynep, uzun süredir aynı evde yaşadığı Emre Karayel’in hayat verdiği Ozan’ı evliliğe ikna etmek için çaba sarfediyor ancak özgürlükten yana olan Ozan ısrarla evliliğe inanmadığını dile getiriyordu.

Bir keresinde annesinin 2. kez evlenmeye niyetlendiğini öğrenen Zeynep “Annem bile bana tur bindiriyor” diyerek gözyaşları içinde isyan etmiş ancak Ozan buna rağmen yine Nuh deyip, peygamber dememişti. Gelde üzülme kızcağıza resmen 10 senelik nişanlı nasıl bir evliliğe inanmıyorum mantığı bu ya bu kaç kız inanır ki :))
Neyse İzleyin Anacım...
Belki hayatınızdaki Öküzleri kıyaslarsınız.
sonuçtan bahsedin ama iyi mi kötü mü???


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)