Translate

8 Ağustos 2012 Çarşamba

Barbie - Sindy Bebekler - Kusursuz Sarışınlar . . .

Her ne kadar canım yemeklerden tatlılardan yana birşeyler istesede, okuduklarım eskilere götürdü bugün beni:))

Hani Küçükken, oyunlar oynarken barbie sindy bebeklerimiz vardı???

Ben çok severdim, 

hatta muzur kardeşim bir doğum günümde büyümeyen ablasına barbie almıştı, kutusunda kıyamadım açmaya, saklıyorum...

 

Kusursuz sarışınlar


Barbie bebek modası
Barbie bebeklerin kusursuz güzellikleri, yeni bir koleksiyona ilham kaynağı oldu. Phillipe ve David Bone baş tasarımcılığındaki The Blonds markası, 2008 sonbahar-kış defilelerinde Candice Swanepoel’in giydiği parıltılı taşlarla bezeli elbiseden etkilenerek yeni bir Barbie bebek yarattı.

Mini elbisesi, beyaz kürkü ve dikkat çekici aksesuarlarıyla Hollywood şıklığını yansıtan Barbie’leri www.BarbieCollector.com adlı internet sitesi üzerinden satın alabilirsiniz.


DURUN BİRAZ DAHA AÇALIM:)
HILTON OTELLERİNİN VARİSİ PARIS HILTON, AMERİKA’NIN SARIŞIN İKONU BARBIE’DEN İLHAM ALIYOR. HILTON, GİYİM TARZIYLA BARBIE GİBİ GİYİNİYOR…

Prenses gibi…
‘Tüllü elbiselere bayılıyorum, kendimi prenses gibi hissediyorum’ diyen Paris Hilton’un en sevdiği renk tıpkı Barbie’ninki gibi pembe. Hilton, özel davetlerde şeker pembesi gecce elbiselerini tercih ediyor.
Mesajları da aynı…
Barbie bebek, üzeri ‘Pembe düşün yeşil yaşa’ yazılı tişörtüyle oyuncak mağazalarının raflarını; Paris Hilton da ‘Pembe hayatımı seviyorum’ yazılı tişörtle gazeteleri süsledi.
İlle de çizgili olsun…
1959 yılında piyasaya çıkan bu Barbie sağda), Amerika’da büyük ilgi görmüştü. Hilton’un üzerindeki çizgili bluz, tıpkı Barbie’nin bluzu gibi, üstelik gözlükler de aynı…
Hangisi daha güzel?
İri beyaz gözlükleriyle Paris Hilton’u, Barbie’den ayırmak imkansız! Hilton da, Barbie gibi Corvette’ten vazgeçmiyor.
Eşarp takıntısı…
Paris Hilton ipek eşarpları çok sevdiğini belirtiyor. Hilton’un favorisi Barbie’nin pembe ipek eşarbı…
İşte Alman ikizler…
‘Almanya’yı ve özellikle Münih’i çok seviyorum’ diyen Paris, 2006 yılında Almanya’da düzenlenen bira festivalinde…

Hatta Prens William ve Prenses Kate, Barbie Bebek Oldu!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)