Translate

21 Eylül 2012 Cuma

İYİ Kİ DOĞDUM - BUGÜN DOĞUM GÜNÜM. . .


BİR YAŞ DAHA BÜYÜDÜM, BİR YAŞ DAHA YAŞLANDIM, BİR YAŞ DAHA GENÇLEŞTİM :) :) :)

BİR YAŞ DAHA YAKALADIM HAYATI...

BİR YAŞ DAHA SEVDİM, ÜZÜLDÜM, KAZANDIM, KAYBETTİM, MUTLUYDUM...  MUTLUYUM...

Bedenim genç, ruhum ise sonsuz. Hayat zorla giydirse de bana bir beden büyük veya daha küçük giysilerse de sorun değil taşıyorum! 

Kimi 21 Eylül
zaman yalnız bırakacaklar seni, kimi zaman sen isteyeceksin yalnızlığı bir arkadaş misali. 
Var olan bütün hisleri tadacaksın elbet.
Hayat benden çalıyor diyemem. Aksine o, bana çalışıyor. Çok şey katıyor. 
Her şer’ den bir hayır çıkartıyor ve beni bir savaşçı yaparak en kötüye hazırlıyor. 
Yok hayır! Bu hayatta iyi veya kötü diye bir şey yok. Tercihler var, seçenekler ve sonuçlar var. İyi-kötü yok. Kabullendiğimiz tabular var. Yıkmasını bilmiyorsak yaşamaya mahkûm olduğumuz. Fiziksel yaşımı biliyorum. Ya ruhum, ne kadar genç?
Biliyorum koca bir ömür var önümde, en azından öyle olduğuna inanmak istiyorum. 
Kimi zaman tökezledim. Ama düştüysem kalkarım anne! 
Mutlu olmasını bildiğim gibi etmesini de bilirim. 
Benim çok sevdiğim dostlarım var, sevgileriyle gurur duyduğum. 
Samimiyetine inandığım, güven veren sıcacık elleri olan.
Hayallerim var, hayalden öte. 
Ben büyüdüm ! Zamanın bana kattıklarını seviyorum. 
Aldığım nefesi, gören gözlerimi seviyorum. 
Her güne uyandığımda, bana verilen zamanı tıka basa doldurmayı seviyorum. 
Hayatı yaşamaya değer kılan her şeyi seviyorum. 
Seni, eşimi, yavrumu, onu, herkesi seviyorum... 
Yeni yaşımı da sevmem için her şey olması gerektiği gibi olacak, yani istediğim gibi. 
Düşlediğim gibi, hak ettiğim gibi! 
Biliyorum ki ben, umudu bende yaşattığım sürece güzellikler beni yalnız bırakmayacak.
İyi ki doğmuşum....

 

7 yorum:

  1. annelik seni daha bi olgunlaştırdı sanki darısı beni de bulur mu bilmem ama eğer bu yazılar senden çıkıyorsa canım harika bir yazar olmaya başladığını düşünüyor ve seni kıskanıyorummmm:)) yazılarını okumak benim için bir zevk.iyki doğdun.iyki seni tanımışım.sevgiyle kal güzel insan...

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok çoook çok teşekkür ederim...
    darısı marısı değil annelik bambaşka bir duygu mutlaka her kadın tatmalı diyorum, isteyerek ve bilerek yanlızzzz....
    takip etmen ne güzel demekki sorumluluğum artıyor, okunabiliyorum demekki, başlangış dedim ama 7,800 kişilere ulaştı görüntüleyen sayısı... bende rakamların artmasına bayılıyorum,
    seni çok özledim İzmirim güzelim...
    yanaklarından öpüyorum ...

    YanıtlaSil
  3. canım yorumundan profiline ttıklıyorum, profil uygun değil diyor. bu şekildee yorum yazsan profilinden kimse seni bulamaz...iyi ki blogunun adını yazmışsın yorumunda...yorumun için çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni:) geçmiş doğum günün kutlu olsun diyeyim:))) yeni yazılarda görüşmek dileğiyle:)) bir de yorum ayarlarından kelime doğrulamayı kaldır lütfen..çok zor oluyo yorum yazması:))

    YanıtlaSil
  4. :))) bu sabaha ilk günaydınım, günüme tebessümüm, burcudan teşekkürler canım ...
    *** yeni yorumların için direk kelime doğrulamayı kaldırdım...
    ayarları da kontrol ediyorum ok.
    işte bu yüzden yeni kişilere ihtiyacım var, yeni fikirlere..
    blogumda daha bebek, büyüyecek, derinleşecek, güzelleşecek...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. It's an awesome paragraph in favor of all the web viewers; they will take benefit from it I am sure.

    Here is my weblog; www.diw.co.za

    YanıtlaSil
  6. I have been browsing online greater than 3 hours lately, but I by no means found any interesting article like yours.
    It's pretty worth sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you probably did, the internet can be a lot more helpful than ever before.

    Feel free to surf to my web blog ... about

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)