Translate

8 Ekim 2012 Pazartesi

Apple İPhone 4S - Samsung S2 - Sony Xperia

MERHABA ARKADAŞLAR 

CİDDİ ANLAMDA FİKİR İSTİYORUMMMMM...

Beni duyuyormusunuz, iki satır yazılarımın hatrı var mı???
Hu hu dostlar telefonumu değiştirmek istiyorum, ama bir türlü içinden çıkamadım, karar veremedimmm.
3 telefon arasında bakıp bakıp duruyorum :)
Alex gibi ortada kaldım 3'ünüde beğeniyorum,
şu olacak diye dert eden biri değilim, çok ta marka takıntım yoktur amaç işlevselliği, bir de zırt pırt teknolojiyinin peşinden koşmam, aldımmı 4 sene rahat gider bana...
tutarlı bir kullanıcıyım yani, eşim çok memnun benden maşallah :P
artık blogum varya, sizlerle paylaşıcam diye hep fotoğraf makinem yanımda ama benim için resim özelliği önemli.... 
Hepsinin maşallah çok güzel Sony biraz bu sektörde lens özellikleri daha iyi, ne de olsa eki foto sektörünün babasından gelmiş bir model....
yani teknik özellik vs. incelediğimizde kardeşime konuyu devrediyorum ama Samsung ve Sony varken diğerinin sadece yanında adı var diyor...
sıkıldım ufff.
siz olsanız hangisini seçerdiniz...
hadi yorumlar nerde ???

3 yorum:

  1. Bir önceki telefonum, S idi, simdi S2 kullaniyorum, esimde de S3 var. Yani biz "samsung" u cok seviyoruz.
    Tavsiyem kalbinin sesini dinle! Eline aldiginda hangisi kalbini carptiriyorsa onu al:)) geri dönüsü yok cünkü!!!

    YanıtlaSil
  2. ben somy ericsson xperia gold kullanıyrm ve memnunum çok zarif,kibar bayan telefonu görenler bile aynısını söylüyor

    YanıtlaSil
  3. ben i phone 3 kullanıyorum ama samsungta iyi diye biliyorum..benim şahsi fikrim bu işin reisi i phone samsung ta rakibi :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)