Translate

5 Ekim 2012 Cuma

Ozan Doğulu Feat. Model - Dağılmak İstiyorum 2012 - ヅ BUGÜÜÜN CUMA



Ozan Doğulu Feat. Model - Dağılmak İstiyorum - 2012

ARKADAŞLARRRRBUGÜN CUMA
ENERJİ İLE GÜZEL BİR HAFTASONUNA GEÇİŞ İÇİNNNN HADİ DİNLEYELİM.... 

İçimden Bir Masalın Külleri Uçtu Bu Gece
Yorgun Kırgın Kahramanı Gel Gör Ki Yalnız Tek Hece
Çok Değil Kısa Zaman Önce
Bir Masal Yeşerdi içimde
Sen Hergün Yalanlar Söyledikçe
Can Verdi Kalbim De Sessizce
Yüzüm Gözüm Şişene Kadar Ağlamak istiyorum
İçip Sabaha Kadar Bayılmak istiyorum
Caddelerde Dolanıp Bağırmak istiyorum
Müsadenle Bu Gece Dağılmak istiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)