Translate

6 Aralık 2012 Perşembe

BAKLAVA MI? BÖREK Mİ?


SEBZELİ ÇITIR BÖREK
şu güzelliğe bakın mis misss

İÇİNDEKİLER

1 pk. baklavalık yukfa - (ben yarım yapıyorumn tercihe kalmış :)

1 havuç
1 kabak
sıvı yağ ile rendelenmiş kabak ve havucu hafif zeytinyağında pembeleştirin... güzel olsunlar...

sonra içine ...
1/2 kuş üzümü
1 paket dolmalık fıstık
yarım su bardağı çekilmiş ceviz
1 çay kaşığı tarçın
tuz
pulbiber
tane karabiberi ilave edip enfes bir lezzet hazırlıyorsunuz...

YAPILIŞI : Borcamınızı tereyağla yağlıyorsunuz güzelce;
Rulo kol böreği yapar gibi baklavalık yufkamızdan 4-5 tane üst üste koyup, içine malzemenizi seriyorsunuz..
Bu şekil tepsinizi doldurun, üzerine yarım paket eritilmiş tereyağınızı dökün, 180 derece de pişirin..
Denenmiş, afiyetle yenmiş bir tariftir...
Afiyet Bal Şeker Olsun....






6 yorum:

  1. offf zeynep yahu şimdi nerden bulucaz bunlardan canım çekti hemen kargo istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim İBB. Beltur Hidiv KAsrından geldi bize bayıldım resmen...
      tadı bir hafif börek diyemedim, tatlıda değil tabiki:)
      ama bende yapıcam çok feci özendim şuan

      Sil
  2. Resmen baklava gibi duruyor :))Elinize tarifinize sağlık.. Bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    www.bensukaya.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her zaman beklerim ilgini, güzel yorumlarını ve desteğini, teşekkürler...

      Sil
  3. Merhaba !
    ben bloğunuzu çok sevdim hemen izleyici oldum bundan sonrada keyifle takip edeceğim ...börekte nefis hele iç harcı ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, sefalar getirdin Büşra'cım, daha yeni blogum bebek gibi ...
      yazdıkça çoğalacak bilgim yaşım paylaşımlarım...
      ne olur yardım et tanınmama... daha da çok hevesleneyim...

      Sil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)