Translate

29 Ocak 2013 Salı

ÇEKİLİŞİMİZ SONUÇLANDI; ikndesign Sana Sevgilerimi Gönderiyorum...

MERHABA;

öncelikle hepinize ilginize çok çokkk teşekkür ediyorum,
çekiliş sonucunm biraz geçikti,
özür diliyorum hepinizden...
oğluşum haftasonu ufak bir kaza geçirdi, inanılmaz üzüldük ailece...
onunla uğraşırken blog inanın aklıma bile gelmedi, ilk defa böyle canım yandı...

çok ayrıntılı bir şekilde hakkını bulsun diye yorumlarınızı tek tek okuyarak hatta bloglarınıza girerek siz sevgili dostlarımı ekleyerek sonuçlandırmaya çalıştım...

kampanya blogları kusura bakmayın çekişimin dışında tuttum sizi...

face ve twitter paylaşımlarından çok bloglar arasından biri olması en büyük isteğimdi!

ve hakkını bulduguna inanıyorum...

ip adresinden yönlendirmelere göre belirledim bilginiz olsun;
hiç tanımadığım birine gidiyor gül setimiz...
ilknrbk@gmail.com adresine mail attım bu yazıyı;
kargo ücreti için kusura bakmaz inş. ama güzel günlerde kullanacğını umuyorum...


SEVGİLERİMLE...

5 yorum:

  1. Oğlunuza çok çok geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Sevgili Zeynep, geçmiş olsun umarım bir şeyi yoktur. Çekilişi unutmuştum bile:)) teşekkür ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Oğlunuza çok geçmiş olsun kazanan arkadaşa hayırlı olsun diyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Zeynepcim dün blogger a gitmiş galiba mailim şidi senin adresine mail attım iletişim bilgilerimi..

    YanıtlaSil
  5. hediyemiz sahibine ulaştı;
    iyi günlerde mutlu mutlu kullanılsın...

    http://ikndesign.blogspot.com/2013/02/margazit-tasli-gullu-kupeler-ve-yuzuk.html

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)