Translate

31 Ocak 2013 Perşembe

Sevgililer Günü Yaklaşıyor ....... 14 ŞUBAT

14 Şubat'a çok az kaldı, pek çoğumuz sevgilisine, eşine hediye bakmaya başladı bile

bazılarınızda ben 14 ŞUBAT Kutlamam diyenlerden olabilirsiniz...

Burası Sosyal bir ortam! ben fikirleri merak ediyorum :))))

Planlarınız nelerdir? 

Kimi sevgilisiyle, kimi eşiyle, kimi ise yalnız geçirecektir... 

Planlarınız nedir yazın bakalım, hem yeni fikirler üretmiş de oluruz...

Ben bu yıl işin kolayına kaçıp eşimin yıllardır vazgeçmeden kullandığı parfümünün sona yaklaştığını görüp, hediye için çözümü kısa yoldan buldum.

  Sevdiklerinize hediye alırken hep kara kara düşünürüz, acaba bunu alsam beğenir mi, şunu alsam giyer mi, bu hediye uygun kaçar mı diye. 

Sevgililer günü hediyeleri gibi pek çok başlıkdan arama yaparak hediye arayabilirsiniz; 
yada 
İşte size bu tatlı sorununuza çözüm getirecek bir site önerimiz: www.nehediyealsam.net
Sevgilerimle... 



3 yorum:

  1. Bende tercihimi parfümden yana kullansamda bana hediye edilmesine karşıyım.Klasikleşti artık her sevgililer gününde parfüm olmaz ki canım.Ben süpriz birşeyler istiyorum :D

    YanıtlaSil
  2. merhaba tatlm! blogun çok güzelmiş! pembe rengine bayılırım ve resimler çok güzel!
    takibimdesin:)
    izmir'den sevgiler:)
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben esime battaniye ormustum :) Cok begenmisti :) Birde sevgililer gununde bilmeceler hazirladim. Her bilmece baska yere yonlendiriyo ve her gittigi yerde kucuk kucuk hediyeler buluyo. Sonunda gercek hediyeye ulasiyo . Hediye sizin zevkinize ve hayal gucunuze kalmis Ben '' Seni neden sevdigim icin 100 neden'' diye bir kitap hazirlamistim :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)