Translate

24 Ocak 2013 Perşembe

Styleboom'a Hamilelik Çok Yakışmış . . . Markafoni'de kaçırmayın !

Ünlü moda blogger’ı Styleboom stiliyle ilk kez Markafoni’de! Bugünlerde tatlı bir annelik heyecanı yaşayan ve oğlu "Babyboom"u kısa bir süre sonra kucağına almaya hazırlanan Styleboom, hamilelere özel kombinlerle karşınızda!
 

“Hamileyken illa cicili bicili şeyler giymek zorunda değilsiniz. Kendinizi en kadınsı hissetmek istediğiniz bu dönemde, gerçekten de feminen bir stil yaratabilirsiniz.” diyen Styleboom, feminen ve bohem tarzını yansıtan kombinlerle kamera karşısına geçerken, heyecanla beklediği oğlu “Babyboom”a özel ürünler de seçti.

 
Birbirinden şık hamile kıyafetleri ve bebek ürünlerinin yer aldığı “Styleboom ile Annelik Heyecanı”, anne adaylarına ilham verecek.

 

İyi alışverişler,

 








 

1 yorum:

  1. merhaba size mail atacaktım ama adresinizi bulamadım,bazı sorularım olucaktı bende blog açtım kazanç sağlayabilirmiyim diye gezerken sizi bir sitede buldum,acaba reklam işi nasıl oluyor,blogumdan kazançlaramı başvuruyoruz bana biraz bilgi verebilirmisiniz,siz nasıl bir yöntem izlediniz?
    bu arada üyeniz oldum hemen,siteniz rengarenk hoşuma gitti,sizide beklerim,üyem olursanız sevinirim birbirimize destek verelim :)
    birde blogunuzun tasarımını kim yaptı acaba bende bu konuda yardım almak istiyorum önereceğiniz birisi varmı,ferah iç açıcı olmuş sizinki.
    sizide bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)