Translate

7 Mart 2013 Perşembe

HERRY'e uğradım...

Sezon sonu alışverişin en mantıklı zamanıdır, deriz... kabul ama 

çoğu begendiklerinizin bedenini bulamama oranının en yüksek oldugu zamandır...

Bende ufak bir sezon sonu alışverişi yapayım dedim HERRY'e uğradım...
iyi ki de gitmişim..
Bir bayan ve en önemlisi bir ANNE olarak ne kadar etekleri sevsemde şu hareketlendiği son dönemde renkli tunik bluzlar en favori giysilerim...
Hem her dakika ay oram buram açıldı demiyorum, hem her halimizle MERT'le birlikte hareketim kısıtlanmıyor...
bunlar benim sepetime takılanlar, bu yaz renkli görünüyor, özellikle sarı, saks, fuşya, turuncu, beyaz giyesm geldi şimdiden...
En çok hoşunuza ne GİTTİ :))
hatta Elbiseyi dayanamadım hemen Cuma giydim iş yerimde bayıldılar dzie kadar deri çizmelerle güzel oldu...
Kombin parçalarla da yeni resimler eklemeye çalışacağım... Sevgiler...






2 yorum:

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)