Translate

25 Nisan 2013 Perşembe

GİZEMLİ LİKYA TUR - Yakapark - Saklıkent - Ölüdeniz - Kayaköy - Fethiye

19 - 23 Nisan arası Hola Tur ile çok güzel bir kaçamak yaptık...
Serdar Bey'e öncelikle çooook teşekkür ediyorum.
Veee bizimki sıkıştırılmış olsa da herkese bu güzel gezinin geniş program seçeneklerini öneriyorum...

Gelelim ayrıntılarına :)

1.Gün : Yakapark - Saklıkent - Ölüdeniz - Kayaköy - Fethiye - Kalkan – Kaputaş Plajı

Gece ve uzun yolculuklar açıkçası bana çok zor geliyor, otobüsle sabah saatlerinde Afyon civarlarında bir kahvaltı yaptık, ve ilk olarak yeşillikler içinde Saklıkente büyük kanyona ulaşıyoruz... Miss gibi bir hava çivi gibi yapıyor insanı... Rehberimiz Yüksel ÇIRAK'ın eşliğinde Akdağların dibinde gizemli yolculuğumuzun ilk durağı :)
Meraklılarına harika fotoğraf molası :) biz gezelim görelim modundaydık ...

Çok resim çekemedim bu gezimde kusuruma bakmayın lütfen, Eşsiz bir yeşillik, yemyeşil doğa, tertemiz çam kokusunu ile devam ederek öğlen yemeği için yakaparka çıkıyoruz, alabalıkları önce seviyoruz sonra yiyorsunuz...

Saklıkent'te kanyondan sonra bizim dikkatimizi en çok likya döneminden kalan kaya mezarlar oldu, birde size antik kalıntıları olan tiyatronun da resmini de ekliyorum...
Otobüse sonrası ise kaya köye gidiyoruz, çok enteresandır evlerin çatıları yok 2000-3000 kişi yaşamış zamanında, taş bir köy ve oldugu gibi korunmuş, çok güzeldi... Eşim deveyle ilgilenirken ben oğluşum için tahta oyuncakalra dalmışım o sıra . . .

Ve akşam saatlerinde ölüdenizin o güzel kumsallarındasınız...
Bütün resimler bizimle dolu en sadesini yayınlıyorum sizin için ister yüzün, ister fotoğraf çekin, ister tatilin tadına varın... Biz Seril 2 otel'de konakladık, yemekleri güzeldi... Bugün bitti 2.partta devam edeceğiz.