Translate

7 Ocak 2014 Salı

MİZU MİZU MİZU Sana Bayılıyorummmm - 2013 / 2014 KIŞ TRENDLERİ

Kış Geldi Arkadaşlar; Havalar bir Soğuk Bir Sıcak

Aman Kendinize dikkat edin...

Bu Havalarda ise Atkı Şal Bere Eldiven  Triko Tunik Modellere dolabımızda ve blogumuzda yer vermeden olmaz diyorum.

Birde bu sezonun en hoşuma gideni tatlı Kolye Takılar

Mizu ise çok güzel fiyatlarla bize yardımcı oluyor... 

Özellikle parfüm düşkünleri 99 tl. ye Calvin Klein Euphoria EDP duyrulur...

Gelelim 2013 - 2013 Tercihlerimize ....

Bu sene varak baskılar ve gotik rahat tarz ön planda, Atkı Şal Bere Eldiven kış için as parçalar; 

bir jean, derimont veya kabanla bile aksesuarlanızla ön planda olmayı becerebilirsiniz... 



 Ben şu üstteki somonu çok beğendim, siyah bir derinin üzerine harika olacaktır....

 

Sezonun As Rengi Tartışılmaz bence BORDO; 

Dolabınız için bir Bordo Triko Tunik Kazak yada Bordo Leopar Elbise edinmenizi tavsiye ediyorum...   






Birde önerim bol salaştan yana rahat giyimden yana, yada ben bu dönemde hem bir anne, hem bir memur, hemde bir öğrenci olarak rahatlık arıyorum diyorum....

Bir kaç tane de takı bakalım ... 

Umarım beğenilerim size zevk ve fikir vermiştir;

sevgilerimle...











 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)