Translate

15 Ocak 2019 Salı

Kahvaltıya Taze Lezzet / EV YAPIMI KREM PEYNİR

 

Çocuklar Kahvaltı da En Çok Ne Sever ???

KREM PEYNİİİİRR



Ben mutfakta zaman geçirmeye, yedirmeye bayılıyorum;

Anadolu misafirperverliği ile büyüdük :)

hem daha doğal, katkı maddesi açısından daha güvenli 

hem de anlık tadı ile daha lezzetli sonuçlar oluyor ....

 

 

 

Son favorim krem peynir 'LER

Sütü kesip LOR peynir çıkartmayı biliyor musunuz ?

 

DOĞAL 1 lt taze sütü kaynatın. Yada günlük süt de olabilir,

 Fokurdayıp hareketlendiğinde ister 1-2 çorba kaşığı sirke, 

ister 2-3 çorba kaşığı limon sıkıp, kestirin. 

Limon tadı ekşimsi tadı ben daha çok seviyorum, sirke ile yapanlar da var.

 Yavaş yavaş topaklanma başlayacak, bu tazecik loru az tuzlayıp salata , çorba ve yemeklerinizde kullanabilirsiniz. 

 

 Biz Gelelim 

KREM PEYNİR'e

Hazırladığımız bu tazecik lor peynirimizi  alıyoruz;

Az tuz, saf zeytinyağ (ben artık erimiş soğumuş saf tereyağ tercih ediyorum) 

ile rondomuzda çekiyoruz...

Şimdi buyrun kahvaltıya ya da Enfes bir cheescake yapabilirsiniz ...

Yada krem peynirinizin içinedamak tadınıza göre sarımsak, dere otu, çörek otu, 

fesleğen, taze nane ve fıstık katıp OTLU Peynir 'de deneyebilirsiniz...

Afiyet bal şeker olsun ...

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)