Translate

25 Şubat 2019 Pazartesi

Ev Yapımı KURU DOMATES SALATASI

 

Size lezzetli mi lezzzetli, Sağlık dolu bir önerim var !

 

Bu haftasonu annemin günü vardı, 

dost muhabbetine katılım çok olunca sofra da şenlik oluyor tabiki... 

Güzel yanı; ev sahibine her gelenin (yeni bir lezzet) ikramlık getirmesi...

sormayın 12 çeşit mi desek 15 çeşit mi oldu ...

suçluyum !!! o muhteşem sofranın size resmini çekmeyi unuttum :(


Kış domatesleri malum sera üretimi, ne lezzetini ne kokusunu bulamıyorum :(
ister dalından alın ister çeri olsun yaz mevsiminde yıkamadan yiyesi gelir insanın...
Kuru domatesler ise; 
yazın o en güzel zamanların da alıp yün ipe dizilerek kurutuluyor, 
kuru patlıcan, biber, kuru domates dolmalarını çok severim, çok da yaparım...
ama kuru domates salatasını ilk defa denedim...
ve sonuç 
Muhteşem
T A V S İ Y E   E D İ Y O R U M M M M  💕💕💕💕💕


KURU DOMATES SALATASI için Gerekli Malzemeler :


1 paket kuru domates 350 gr. / (ip'te isterseniz yarım dizi de alınabilir) 
1 su bardağı çekirdeksiz Soslu Zeytin (BİM'den aldım)
1 pk. Kuru Üzüm,
Yarım su bardağı çekilmiş iri Ceviz 
1 kutu Mısır
Kornişon Turşu
1 demet Yeşil Soğan
1 demet Maydanoz
1 demet Dere Otu
arzuya göre taze Nane / Roka'da ekleyebilirsiniz (ben bol yeşillik seviyorum)
1 Ad. Limon
Nar ekşisi - Zeytinyağ 
  
Yapılışı : Domateslerinizi yıkayıp 20 dk kaynatın, 
akabinde bütün malzemeleri dilimleyip büyükçe bir kapta karıştırabilirsiniz...
Bol yeşil, ekşimsi ve sağlıklı bir tatla sizi başbaşa bırakıyorum,
Afiyet olsun...



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)