Translate

1 Haziran 2019 Cumartesi

Birazda Gülelim Diyorsanız ------> AYKUT ENİŞTE


Bu aralar hiç bu kadar gülmemiştim 😆

 

Aykut, sıcak sevecen bir mahalle çocuğu, yanlız ve ailesi olsun istiyor...
Klasik bir yeşilçam filminin renklendirilmiş versiyonunu izler gibiydim, 
ama bu kadar sıradan gelse de bana çok güldüm.
Yanlış anlaşılmalar bir yanda, günümüzdeki evlilik hastası kızları görür gibi oldum :P 
Neyse bizim çocuğun düğüne 1 hafta kala dükkana hırsız giriyor
....
Ondan sonrası işte hikaye 

Küçük bir iyilik !
Hayatımızı ne kadar değiştirebilir ...

Ben detaya girmeyi çok sevmiyorum, 
tatlının tadını damağınızda siz hissedin isterim :)


Oyuncu kadrosu da güzel, pek adı bilinmeyenler olsada rolünün hakkını veren isimler var. 


Mesela Cem Gelinoğlu...  
Sosyal medya üzerinden videolar paylaşıp sonra sinemaya atlayan bir fenomen. 
Kimi gerçek kimi kurgu. 5.filmi adam sonunda bir baltaya sap oldu mu oldu.


Yönetmen: Onur Bilgetay
Oyuncular
Tür: Aile, Komedi
Yapım Yılı: 2019 (115 dk)
Vizyon Tarihi: 24 Mayıs 2019 Cuma

Bir Ramazan günü iftara kadar,

yada bayramda, yazda keyifle iki saat geçirmek isteyen ailelere tavsiyemdir.

Çok güleceksiniz ... 





 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)