Bu Blogda Ara

4 Temmuz 2024 Perşembe

SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ yada İNSAN OLABİLMEK diyelim adına Dünyada EN BÜYÜK PLATFORM : BOYKOT DEDEKTİFİ

BİR TARAF OLMAK İÇİN Müslüman Olmanıza Gerek Yok, 

yada 🇵🇸 Filistini Desteklemek ve İşgalci İsra*ili Sevmemek adına Sebep de beyan etmek zorunda değilsiniz.

AMA Bu kadar zulüm varken, BİR İNSAN ÖLDÜRÜLÜYORKEN azıcık insan Olmanız Yeterli  🇹🇷

BU BİR REKLAM / İŞBİRLİĞİ YAZISI DEĞİLDİR !!!

BOYKOTDEDEKTİFİ

okuyun, takip edin, paylaşın,  tavsiye ediyorum.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzun zamandır yazmıyordum ama yazmadan olmuyor, 

sesimizi duyurun diyen insanlar varken durmak olmuyor, 

sosyal medya kullanmayan yada aktif paylaşımları görmeyen bilmeyenler de var ne yazık ki hala :(

CAN ALINIYOR GÖZ GÖRE GÖRE... YÜZLERCE, BİNLERCE.

Karınca misali de olsa küfrün karşısında durup, Hakk'tan taraf olmaktır şeref. Gazze için taraf ol! "Taraf olmayan bertaraf olur."

Ben daha önce boykot falan yokken 

Belki 5 belki 10 sene oldu coca-cola'yı eve almamaya gayret ederdim, çocuklar için bedenim kendim için limonata, taze sıkılmış meyve suları, şerbet, ayran tüketmekten zevk alıyordum.

 iPhone'a karşıyım kurumda kullandım ama sinir oldum istediğim herşeyi yükleyemiyorum, marka logo değeri adı aldında çok popüler gerçekten şahsım adına söylüyorum Samsung ve Mİ daha iyi olduğu görsel sonuçları aldım.

ve daha nice alanlarda elimden geldiği kadar kullanmayarak, almayarak ve hatta eşim bir zamanlar çok sevdiği halde STARBUCSa gitmeyerek yapabildim nice şeyler Şimdilerde boykot oldu, Biliyormusunuz gerçekten çok sevindim Starbucks dahil zaten hayatımda ya bir ya da ya 3 ya 4 kere girdim girmedim hatırlamıyorum Onda da kahve içtiğimi hatırlamıyorum sevdiklerimizle birlikte eşimiz dostumuzla girmiştik, hatta KAHVE DÜNYASININ çikolata lezzetini daha da çok seviyorum haklı çıktım şimdi zevkle söylüyorum,

Mevzunun özü şu şimdi KÖTÜYE - ACI ÇEKTİREN ZALİME destek veren firmalar dahil boykot ediliyor 

Evet Haklıyız Tabii ki de DEVLET YASAKLASIN diyenler çok çok fazla, devlet eliyle belediyeler eliyle bir güç müdahale etmezse yetersiz kalıyor yani bu adamları bizzat para desteği yapmayanlar bile boykot ediliyor günümüzde herşey karıştı da diyebilirsiniz,

ama deniyorum yine de çabalıyorum ben olarak bir damla da olsa o yangın sönsün diye !!!

ARTIK bu vesileyle zamanı geldi UYANMANIN, AKLIMIZI DAHA GÜZEL ÇALIŞTIRMANIN

Bakın örnek verelim, 

YENİ Bulaşık deterjanı üretiyor ülkemin güzel mühendisleri RENAX- ASPEROX SPARX - BORON - BORTAB - TAMPA ... çeşitler artıyor maşallah

Artık onların ürettiklerine mecbur değiliz 

Türkiyeyi birçok konuda geri kalmışlıkla durdurdular, ürettirmediler, olana teşvik ettirdiler, bu alanlarda gelişmeye üretmeye gerek duymadılar.. 

Söylenecek çok şey var.


 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ yada İNSAN OLABİLMEK diyelim adına Dünyada EN BÜYÜK PLATFORM : BOYKOT DEDEKTİFİ

BİR TARAF OLMAK İÇİN Müslüman Olmanıza Gerek Yok,  yada  🇵🇸 Filistini Desteklemek ve İşgalci İsra*ili Sevmemek adına Sebep de beyan etme...

Arşiv


Binlerce Kere Tıklanıyoruz; Çok Teşekkür Ederim . . . MİLLLYON KERE MaşaALLAH...