Translate

4 Eylül 2012 Salı

Ahmet Mert 1 Yaşında - İyiki Doğdun Kuzucuğum :)

Ahmet Mert'im 

Bebeğim 1 Yaşında ....

Sebepsiz yere bir varlığı seninle ben en çok sevmeyi öğrendim…


İlk kez seni göğsüme koyduklarında sıcaklık ne demekmiş onu öğrendim.. 

Senin sıcaklığını, Özellikle gaz nasıl bir acı verdiğini bağlantılı olarak günlerce süren  Uykusuzluk ne demekmiş öğrendim.
 İlk doğduğunda her yarım saatte bir uyanıp nefesini dinlemeyi… Seni mışıl mışıl uyurken seyretmenin dünyadaki en tatlı uykuya bile bedel olduğunu…

Sahip olmayı… Dünyadaki her şeye sahipmişçesine gururla bakmayı, bir mucize meydana getirmenin ve ona sahip olmanın muhteşemliğini...

Anlamsız şarkılar söylemeyi, beraber dans etmeyi… Bir gülüşün için sahip olduğum her şeyi feda edebilirim demeyi…

Yaramazlık yaptığında sabretmeyi öğrendim.bu çok zor olsada.... Arka odaya geçip, sinirim geçince yanına gelerek sana gülümseyebilmeyi…

Uyuman için gözünün içene bakıp, fazla uyuduğunda ise kokunu özledim… Seni bir gün bile göremesem deli gibi Özlemeyi öğrendim… Sen yerde oyuncaklarınla oynarken bile, kucağımda olmanı özlemeyi…

Huzuru öğrendim… Sen yatağında uyurken, odamıza  yayılan bebek kokusundaki huzuru…

Eşimi yalnızca aşık olduğum adam olarak değil, senin baban olarak sevmeyi öğrendim.. 


Hayatı acele yaşamayı ve geri kalan tüm zamanımı sana verebilmeyi öğrendim…

Gözyaşının içimi nasıl da acıtabildiğini… Ağlamaman için her türlü şaklabanlığı yapabileceğimi öğrendim…

Kıskanmayı öğrendim… Herkesten ve her şeyden kıskanmayı… Seni kimseyle paylaşamayacağımı… Babanın kucağındayken bile bana doğru yöneldiğinde yüzümde oluşan mutluluğu ve gururu sırf baban üzülmesin diye gizleyebilmeyi öğrendim…

Annemi anlamayı… Ona kızmamayı ve teşekkür edebilmeyi öğrendim…

Senin büyüdüğünü ve geçen hiçbir anın geri gelmeyeceğini…

Hayat ne demekmiş yaşamak ne demekmiş sen gelince öğrendim meleğim… ne çabuk büyüdün

1 yaşına ne çabuk geldin bile anneciğim :(

3 yorum:

  1. canım benim ne kadar güzel anlatmışsın anne olmayı.bir bebek,bir evlat bu kadr değiştirebiliyormuş demek ki hayatı ve kişiliğini insanın.ne mutlu sana ve tüm annelere.darısı benimde başıma diyelim.allah oğluna uzun ve sağlıklı ömürler versin.sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  2. Selma Gurbey "Ahmet Mert 1 Yaşında - İyiki Doğdun Kuzucuğum :)" kaydınıza yeni bir yorum yaptı:

    ::::::Doğum gününü kutlar, sağlıklı mutlu nice yıllar dilerim....İyi ki doğdun Ahmet Mert:::::: Çok güzel ve samimi anlatılmış duygulardı, duygulandım

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı sıhhatli uzun ömürler inşallah kuzumuza canımızın canı o :)

    YanıtlaSil

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)