Translate

15 Ekim 2012 Pazartesi

İKEA 2013 Renklerinde, Çiçeklerinde, Böceğiyle KENDİ ZEVKİNİZİ OLUŞTURUN.


Neler neler var bayıldım bayıldım zor çıktım  içinden artık son noktada Ercan çekiştiriyordu... 

Blogum için kalemime takılanları Biraz anlatayım ... 

Yeni ev kuracak bir çok çift sanki bu hafta Bayrampaşa'ya akın etmişti, her 35-60 metrekare arası doluydu desem yanlış olmaz, 

birde resimlerimle birlikte bu açıklamalı güzel yazı için de İKEA bana reklam verse de fena olmaz :)


  Son zamanlarda gittikçe büyüyüen geniş dolap takıntım var, sürekli gardrobumun yetersiz olduğu düşüncesindeyim... Ve küçücük alandaki bu düzen fikrine bayılıyorum bu meşhur isveçlinin...  Beğendiğim gardrobun köşe ayrıntı kısmı bu hem alandan tasarruf ediyorsunuz hemde karşısında giyindiğiniz harika bir alanınız oluyor, devamı da var yani tek köşe ile kalmayıp ilaveler sizin ihtiyacınıza göre şekil alıyor...
Yatak odasında sanki;
komidin - gardrop fikrinden her geçen gün daha şık hale gelen bu giyinme odalarıyla uzaklaşıyorum, nmisler gibi serin yatak örtünüzü oraya buraya sıkışıklık vermeden, şık tablolar veya avangart bakarsak olaya bir şifonyer yetmez mi???
huzurlu bir uyku için bana bu kadarı yeterde artar...
kalanları iç küçük ayrıntılarıyla ikea toparlasın...

 Şıuk yemek sofralarınız da değişiklik isterseniz romantik tasatımlara bayıldım, rengarenk cıvıl cıvıl servis yemek takımları var kızlar ben bayıldım, fincanları olsun, kaseleri acaba hepsini karıştırsam mı dedim ???
mesela fıstık yeşili, pembe ve desenli takımlardan 2şer parça alıp değişik bir set mi yapsam, biraz farklılık nasıl olur ??? eşimle oldugumuzda da 3 çeşit farklı yemek setimiz daha olmuş olacaktı...
şamdamnlar hele diyelim, küçük cam vazo objeler nefisti nesfis yani...


Yani her yönüyle portatif eşyalar, 
en büyük hatayı durmadan eşya almakla yapıyoruz biliyormusunuz, özellikle yeni evlenirken...
evde gereksiz takımların, sıkıcılıgın içine gömülüyoruz, temizlik aşaması da cabası. 
mesela yerden yüksek, bacak kısımları olan koltuk mobilyalar seçin, altlarını silebilmeniz için birine ihtiyacınız olmaz ve en önemlisi hava alır, bu toz rahatsızlıgı olan hastalık vs. için o kadar önemli küçük bir detay ki.... !!!
Az eşya alın ki ferah ışıklı bir alan yaratın kendinize... Koltuk takımı set yerine mesela köşe ve bir tekli hem yeterli hemde genç bir görünüm kazandırıyor...
renkler - renklerden korkmayın.... :)
 İKEA ile de dediğim gibi klasik olabiliyorsunuz şu lambader ne kadar zarif değilmi, goblen yasttıları gördünüz mü peki, yada beyaz ingiliz tarzı tabakları...
Anneler birde üstteki sallanan koltuklar varya bebek odanız için süpper fırsat, renkli yastıklarla artık dekorasyonunuza göre tarz değişikliğine uğrayabilirler... Mesela bu çizgili nevresimi de mert için çok beğendik, hafif satenimsi yumuşak bir dokuda, renklerde onu mutlu edecek kadar çeşitli....          
ve örtüler büyük lüksüm seviyorum ama çocukla çok sıkıntılı oluyorlar

















Son zamanlarda mama sandalyesi bakıyordum, pratik çok yer kaplamıyor, ucuzzzz, hatta ön tablası çıkıp direk masanıza yaklaşabiliyor fiyatı 37 tl.gibi bir rakama iniyor daha ne olsun... 160 dı diğer beğendiğim markanın ki bir de buna bakın nasılsa kısa süre bizimle beraber olmayacak mı??? O olsun bu olsun derken son zamanlarda evde çook yer kaplayan bir velet var, kuzuma kıyamıyorum ama eşyaları çok olmaya başladı ya bu ciddi bir durum :((




Ben sizin için beyazlara takıldım, güneşi seviyorum,
temizliği istiyorum evimde her zaman, ama siyah, tik veya kırmızı bile çok şık mobilyalar bulabilirsiniz... Kendi zevkinizi yaratın... İKEA :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)