Translate

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Bir Fincan KAHVE Olsam; 40 Yıl Hatırı Vardır ...


 

Türk Geleneklerininin Bence En Güzeli;

Tadıyla En Lezzetlisi

 

En Makbulü de Herkesçe Bilinir; Kız istemesinde verilir :)

Peki Kız istenirken kahve ne zaman verilir ????

 
En çok soru işareti olan konulardan biridir bu. 
Kahve kız istemeden önce mi  sonra mı verilir. Bu konuda internette araştırma yaptım ama herkes farklı  bir şey yazmış. Anı yaşamış biri olarak :)

Misafirler gelir, hal hatır sorulur daha sonra kız istenmeden önce yani misafirler geldikten 20 dk sonra falan misafirlere nasıl içecekleri sorulur ve kahveler ikram edilir. 
Yani kız istenmeden önce kahve verilir :) 
Ama bu durum herkese göre farklı  tabi. 
Bu konuda kemikleşmiş bir gelenek anlayışınız yoksa konuşmaların gidişatına göre önce veya sonra olması çokta farketmiyor.

Bu arada sevgilinizin kahvesinede tuz koymayı unutmayın!!!! 
Ama ben kıyamadım diyenlerden olabilirsiniz benim gibi, kuzenim acımadı tuz, toz biber koydu:( Eğer sevgiliniz hiç sesini çıkarmadan bu kahveyi bitirirse sizin elinden zehir olsa içeceği anlamını taşıyor, 
eşim aynısından bir tane daha istemişti :) 
 
Aklıma geldiiii :
Servisinizi yaparken şöyle zarif, gösterişli ve özel kahve fincanları da olsun derseniz ben birkaç tane seçtim, sizce en güzeli hangisi ???





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)