Translate

7 Ağustos 2015 Cuma

Fotoğraflarla Dekorasyon Fikirleri - Photo Walls İdeas

Fotoğraf Deyip Geçmemek Lazım

An ve an; Kare kare hayat gözümüzün önünden geçiyor ...


Hayatı böyle....hımmm

Tabiri caizse hafif renkli, sevecen, hep pozitif, odaya enerjik bir sesle durmadan kahkaha katan, mutlu yaşayan dostlarım varya sizleri çok seviyorum, bu yazıyı sizler için kaleme alıyorum.



Fotoğraf son dönemde gittikçe büyüyen bir hobi; bağlantılı sektör oluşumuna doğru gidiyor, çektikçe çekiyoruz, herşeyden öte zevk alıyoruz. Bazen albümlerde, bazen kutuların içinde, çoğunlukla digital ortamlarda depoladıkça depoluyoruz.
- Gardropların üzerinde kutuları bir karıştırsak bilmiyorum neler çıkacak önümüze... Bir sergi açacak kaç kişi var parmak kaldırsın :) soruyorum ...

Hiç onları değerlendirmeyi düşündünüz mü?

Farklı bir dekorasyon fikri denemek istemez misiniz ???

 

Eminim evlerinizde sizin gibidir,
bazı insanlar kendine has özeldir, inanıyorum ki evleride onlara özeldir, farklıdır...
Klasik modern veya avangart olsada dokunuşun izleri, birşey vardır işte bu onun evi dedirtecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)