Translate

6 Ağustos 2015 Perşembe

Her ÇOCUK ÖZELDİR !!!


"Çok güzeldi. Bayıldım.
Hem gözlerim doldu, ağladım, hem güldüm. Herşey sadece biraz ilgi ve sevgiyle alâkalı, hepsi bu...
Sizin de izlerken gözleriniz dolabilir, mendili önceden hazırlayın bence. Ya da ben mi çok sulu gözüm acaba!
Mutlaka izleyin lütfen, güzel bir anlatım olmuş..."

Her Çocuk özeldir;
dünyada bir koşuşturma
bir yarış
ya iyilerden olacaksın yada itilip kalacaksın mı diyorsunuz şimdi....
bu video evet harika bir tasvir olmuş....
doğuşu itibariyle kimbilir ne güzellikler yükleniyor bedenlerine, küçük yüreklerine, yıldız misali zihinlerine...
bilmiyoruz belkide evet göremiyoruz
izledikçe gözlerinin içine daha derinden bahmak geldi MERT'imin...
sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)