Translate

8 Mart 2019 Cuma

NOTE TERRACOTA ALLIK 03 - Oriental Pink *** Aşırı Tavsiye Ediyorum

 

Merhaba çok sevdiklerim;

Sizlere hiç makyaj yada kişisel bakım ürün tavsiyesinde bulunmadım !

Ama

Bunu Aşırı derece de sevdim, 

İlk defa bir ürünü Tavsiye Ediyorum 

👍💕

 


Genelde Whatsons ve Gratis'den alırım ürünlerimi, 
fakat acelem vardı, 
Ercan beklemesin, 
TAM 8 Mart Kadınlar Günü kampanyasından faydalanayım muhabbetinde olduğum bir gün,

Hiç denemediğim halde Rossman Marketlerine İstanbul forum'da daldım :)
Note ürünlerini de diğerlerinde pek görmediğimden belki bu güne nasipmiş satın almak...

Çok hafif, dokunuşu yumuşak, tüm ciltlere uyumlu içinde yağlar bakımından bitkiselliği konusunda diğer markalara fark atıyor,
hatta ben beyaz tenli olmama rağmen 03 aldım bu allıkla aşk yaşıyorum, 
bayanları geçtim kızlar; birçok erkek arkadaştan bile sürdüğüm zamanlarda daha canlı göründüğüme dair iltifat aldım !!!

Reklam Değildir, 

NOTE 10 Numara 

👍💕

Terracotta özelliğine sahip olduğu için pigmentasyonu yüksek fırınlanmış bir ürün, 

Hemen bitiremeceğiniz 9gr.lık, şık aynalı ama bence biraz kalın kutuya sahip, 

pink deselerde şeftali tonlarında bronzer biraz, 

içinde sim değil kendinden doğal ışıltılar veriyor bu çok önemli, 

far olarak bile kullanılabilir :)

 




Bu arada aldıktan sonra daha çok araştırdım:)

Note ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor, 
Türk marka ve İtalya'da üretiliyor. 
Her ne kadar içerisinde talc olsa da paraben ve türevleri içermiyor. 
Note ürünlerini kullanan yada benim gibi yeni keşfeden var mı içinizde ...
sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)