Translate

22 Mart 2019 Cuma

DIY : Jean Ceket Süsleme


DIY : Jean Ceket Süsleme 

Hobi, el işlerine bu bahar biraz yer ayıralım Mı?

Yada yeni bir bakış açısıyla Atmıyoruz yeniliyoruz ...

Kendi tarzımızı biraz bahara katalım mı :)

 

Daha oğlumdan kalan vermeye kıyamadığım giysilerimiz var dolaplarda :)
Kirli çıkımıyım ne artık dersiniz bilemiyorum,  
kızımdan sonra kolileri bir kez daha düzenlemeye alıyorum, 
eğer 2.eleme de geçemezlerse gönderiyorum yeni sahiplerine  ...


" senin fazla gelenin bir başkasının ihtiyacı olabilir "

 benim tercihim; 
geri dönüşüm tadilat, tamirat ve paketleme atölyeleri ile 
eşya ve mobilyaların ihtiyaç sahiplerine uygun şekilde ulaşmasını sağlayan ...
444 00 93




Ve gelelelim evdeki geri dönüşüm planıma :)

aliexpress ile tanıştım bir süre önce açıkçası fiyatlar çok makul ama gelir mi? 
güvenilir mi sorgularken deneyelim dedim ve aplik nakış sipariş verdim ...
1 ay gibi bir süreyi geçti ama geldi... 
vergi yok gümrük yok, ticaret bakanının ve malum  esnafımızın kızacağı kadar çok ucuza !!!


Aslında ben terzi değilim, ama biraz tasarım, mefruşat, dekor hoşuma gidiyor, 
Evde bahsettiğim üzere bu tatlı minik ceketin üzerine dikmeyi planlamıştım
ama gelen nakışların yapışkan tela dokuları bile var
sadece sizin tasarım ufkunuza kalmış gerisi...
ütüyü iyice ısıtın, yerini belirledikten sonra yüksek buhar gücü ile 2-3 dk. sürekli beklettim 
ve buhar sıktım iyice yapışmasından emin olun,
Hepsi bu kadar ...

Nasıl güzel olmuş bu, bence bahar kattık :)
Sevgilerimle...


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)