Translate

13 Ocak 2020 Pazartesi

Grip & Soğukalgınlığı için Kış Bitki Çayı

Grip İçin Şifa Kış Çayı 

Ihlamur Limon Tarçın Ayva Kabuğu Ada Çayı Ceviz Perdesi Elma

1 Avuç Ihlamur : Soğuk havalardan kaynaklı grip ve nezleye iyi gelir, öksürüğü keser!

2 dilim Limon : Yüksek oranda C vitamini içeren bir antibiyotiktir, ateşi düşürür, bağışıklık sistemini güçlendirir.

1 Çubuk Tarçın : Mikrop önleyici/ semptonları temizleyici olarak kullanılmaktadır.

1 Tutam Ada Çayı : Balgam söktürücü, vücudu terleten bir yapıya sahip olduğu için toksin atıcı işleve sahiptir.

5-6 Adet Ayva Kabuğu : O kadar çok şifası varki araştırın bir :) artık yediğim ayva kabuklarını atmıyorum kurutuyorum.

2 Adet Ceviz İçi Perdesi : Öksürüğe balgam söktürücü, kanı temizliyor, kurt düşürücü etkiye sahiptir.

1 Dilim Yeşil Elma : İnce dilim :) Evde bu sefer yoktu ama ilave edin, kilo verdirir, antioksidan kaynağıdır kanseri önleyebilir etkiye sahiptir.

 

  1. En alta Ayva – Tarçın – ceviz ve adaçayı kabuklarını yerleştiriyorum, 
  2. üzerine bol ıhlamur çiçeklerini. 
  3. Limonu ve yeşil elmayı güzelce yıkayıp ikişer dilim halinde yerleştiriyorum.
  4. Az ateşte soğuk suyla demlemeye koyuyorum 15 dk. sonra kaynayınca güzelce kapatıyorum 
  5. 15dk. dinleniyor. sonra afiyetle içebilirsiniz
  6. Bu çayı özellikle 2 akşamda bir hazırlayıp içerseniz hasta olmadan önce şifa kaynağıdır. 
  7. Biraz ekşi bir aromaya sahiptir ama tavsiye ediyorum, bu havalarda bire bir.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Benzer Yazılarım

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...♥ Zeynep'le Güne Merhaba ♥...

'Ve sen yine denendiginde
ve yine kalbin daraldiginda
ve yine bütün kapilar yüzüne kapandiginda
ve yine ne yapman gerektigini bilemediginde
Uzun uzun düsünve hatirla Yaradanini!
Allah kuluna kâfi degil mi?
(Zümer/36)

Konumuz Ne olsun :)